Show simple item record

Educational Software in the German Language and its Evaluation
dc.contributor.advisorBučková, Tamara
dc.creatorKroutilová, Eva
dc.date.accessioned2017-04-03T09:07:44Z
dc.date.available2017-04-03T09:07:44Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9107
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zabývám problematikou využití počítače a evaluací výukových programů při výuce německého jazyka na základních školách. První kapitola pojednává o pozici počítače ve vzdělání obecně. Důležitým příspěvkem v práci je zpráva Evropské komise, která hovoří o využití počítačů ve školách. Necelá polovina učitelů využije počítač ve výuce alespoň jednou, což je vzhledem k technickým možnostem málo. V kapitole je praktickým způsobem zpracována problematika realizace výukového software ve výuce CJ. Ta vypovídá o tom, že pro učitele jsou podmínky v tomto ohledu vcelku problematické. V kapitole o výukovém softwaru se dozvídáme o jejich struktuře a funkci. Nalezneme zde několik zajímavých pojetí o rozdělení výukového softwaru zejména pak jednotlivých typů programů pro cizojazyčné vyučování. Jednotlivé typy programů jsou pak detailně popsány a jsou u nich uvedeny praktické příklady. Pro realizaci výukového softwaru jsou naprosto nepostradatelné základní technické znalosti o počítači ve vztahu k technické funkčnosti výukových programů.cs_CZ
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zabývám problematikou využití počítače a evaluací výukových programů při výuce německého jazyka na základních školách. První kapitola pojednává o pozici počítače ve vzdělání obecně. Důležitým příspěvkem v práci je zpráva Evropské komise, která hovoří o využití počítačů ve školách. Necelá polovina učitelů využije počítač ve výuce alespoň jednou, což je vzhledem k technickým možnostem málo. V kapitole je praktickým způsobem zpracována problematika realizace výukového software ve výuce CJ. Ta vypovídá o tom, že pro učitele jsou podmínky v tomto ohledu vcelku problematické. V kapitole o výukovém softwaru se dozvídáme o jejich struktuře a funkci. Nalezneme zde několik zajímavých pojetí o rozdělení výukového softwaru zejména pak jednotlivých typů programů pro cizojazyčné vyučování. Jednotlivé typy programů jsou pak detailně popsány a jsou u nich uvedeny praktické příklady. Pro realizaci výukového softwaru jsou naprosto nepostradatelné základní technické znalosti o počítači ve vztahu k technické funkčnosti výukových programů.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleK výukovému softwaru v německém jazyce a jeho evaluacics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-18
dc.description.departmentKatedra germanistikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22447
dc.title.translatedEducational Software in the German Language and its Evaluationen_US
dc.contributor.refereeNečasová, Pavla
dc.identifier.aleph000799600
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csVe své diplomové práci se zabývám problematikou využití počítače a evaluací výukových programů při výuce německého jazyka na základních školách. První kapitola pojednává o pozici počítače ve vzdělání obecně. Důležitým příspěvkem v práci je zpráva Evropské komise, která hovoří o využití počítačů ve školách. Necelá polovina učitelů využije počítač ve výuce alespoň jednou, což je vzhledem k technickým možnostem málo. V kapitole je praktickým způsobem zpracována problematika realizace výukového software ve výuce CJ. Ta vypovídá o tom, že pro učitele jsou podmínky v tomto ohledu vcelku problematické. V kapitole o výukovém softwaru se dozvídáme o jejich struktuře a funkci. Nalezneme zde několik zajímavých pojetí o rozdělení výukového softwaru zejména pak jednotlivých typů programů pro cizojazyčné vyučování. Jednotlivé typy programů jsou pak detailně popsány a jsou u nich uvedeny praktické příklady. Pro realizaci výukového softwaru jsou naprosto nepostradatelné základní technické znalosti o počítači ve vztahu k technické funkčnosti výukových programů.cs_CZ
uk.abstract.enVe své diplomové práci se zabývám problematikou využití počítače a evaluací výukových programů při výuce německého jazyka na základních školách. První kapitola pojednává o pozici počítače ve vzdělání obecně. Důležitým příspěvkem v práci je zpráva Evropské komise, která hovoří o využití počítačů ve školách. Necelá polovina učitelů využije počítač ve výuce alespoň jednou, což je vzhledem k technickým možnostem málo. V kapitole je praktickým způsobem zpracována problematika realizace výukového software ve výuce CJ. Ta vypovídá o tom, že pro učitele jsou podmínky v tomto ohledu vcelku problematické. V kapitole o výukovém softwaru se dozvídáme o jejich struktuře a funkci. Nalezneme zde několik zajímavých pojetí o rozdělení výukového softwaru zejména pak jednotlivých typů programů pro cizojazyčné vyučování. Jednotlivé typy programů jsou pak detailně popsány a jsou u nich uvedeny praktické příklady. Pro realizaci výukového softwaru jsou naprosto nepostradatelné základní technické znalosti o počítači ve vztahu k technické funkčnosti výukových programů.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra germanistikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV