Show simple item record

Activation Theory for the Instruction of Botany at the Odolená Voda Primary School
dc.contributor.advisorSkýbová, Jana
dc.creatorKalábová, Tereza
dc.date.accessioned2017-04-03T09:05:54Z
dc.date.available2017-04-03T09:05:54Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9099
dc.description.abstractKlíčová slova: metoda výuky, ekocentum, naučná stezka, terénní aktivity. Diplomová práce Aktivizující pojetí výuky botaniky na ZŠ Odolena Voda je zaměřena zejména na tvorbu naučných stezek v okolí ZŠ Odolena Voda s pracovními a metodickými listy, dále na náměty botanických aktivit v terénu. V práci se vychází i z dotazníkového šetření, které zjišťuje, zda učitelé botaniky využívají aktivizujících metod při výuce a zda mají zájem o rozšíření materiálů k výuce botaniky. Tato práce se v teoretické části zabývá organizačními formami a aktivizujícími metodami ve výuce botaniky, dále porovnáním učebnic botaniky se zaměřením na pozorování a pokusy v terénu a v neposlední řadě zkoumá nabídky botanických programů ekologických center v dostupnosti Odoleny Vody. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractKey words: educational method, eco-centre, educational pathway, cross-country activities. The thesis The Concept of Active Botany Education with Students' Participation at the Junior School Odolena Voda focuses especially on formation of educational pathways in the surroundings of the Junior School which are guided by work- and methodical sheets. The thesis considers ideas of cross-country botanic activities and includes a questionnaire survey. The questionnaire examines whether teachers use the educational methods activating the students and whether they are interested in extension of botanic educational materials. The theoretical part of the thesis deals with organisational forms and methods that help to increase the activity during botanic classes. Moreover, the thesis compares botanic textbooks that focus on cross-country observations and experiments. Finally, it discusses botanic programs which are offered by eco-centres situated close to OdolenaVoda. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleAktivizující pojetí výuky botaniky na ZŠ Odolená Vodacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-23
dc.description.departmentKatedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22119
dc.title.translatedActivation Theory for the Instruction of Botany at the Odolená Voda Primary Schoolen_US
dc.contributor.refereeDostál, Petr
dc.identifier.aleph000591305
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - rodinná výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Domestic Scienceen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - rodinná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Domestic Scienceen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csKlíčová slova: metoda výuky, ekocentum, naučná stezka, terénní aktivity. Diplomová práce Aktivizující pojetí výuky botaniky na ZŠ Odolena Voda je zaměřena zejména na tvorbu naučných stezek v okolí ZŠ Odolena Voda s pracovními a metodickými listy, dále na náměty botanických aktivit v terénu. V práci se vychází i z dotazníkového šetření, které zjišťuje, zda učitelé botaniky využívají aktivizujících metod při výuce a zda mají zájem o rozšíření materiálů k výuce botaniky. Tato práce se v teoretické části zabývá organizačními formami a aktivizujícími metodami ve výuce botaniky, dále porovnáním učebnic botaniky se zaměřením na pozorování a pokusy v terénu a v neposlední řadě zkoumá nabídky botanických programů ekologických center v dostupnosti Odoleny Vody. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enKey words: educational method, eco-centre, educational pathway, cross-country activities. The thesis The Concept of Active Botany Education with Students' Participation at the Junior School Odolena Voda focuses especially on formation of educational pathways in the surroundings of the Junior School which are guided by work- and methodical sheets. The thesis considers ideas of cross-country botanic activities and includes a questionnaire survey. The questionnaire examines whether teachers use the educational methods activating the students and whether they are interested in extension of botanic educational materials. The theoretical part of the thesis deals with organisational forms and methods that help to increase the activity during botanic classes. Moreover, the thesis compares botanic textbooks that focus on cross-country observations and experiments. Finally, it discusses botanic programs which are offered by eco-centres situated close to OdolenaVoda. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV