Zobrazit minimální záznam

Communication strategy Development of Pornhub brand
dc.contributor.advisorMaxa, Martin
dc.creatorFléglová, Radka
dc.date.accessioned2017-10-03T14:25:20Z
dc.date.available2017-10-03T14:25:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90947
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou vývoje komunikační strategie značky Pornhub, internetového distributora pornografie, v období mezi lety 2013-2017. Dále hledá odpověď na otázkou, zda se může pornografická značka zařadit mezi běžné značky. Práce sestává ze čtyř kapitol. První kapitola pojednává o vztahu pornografie a internetu, o pojmu mediovaný sex a také nastiňuje legislativní rámec týkající se online pornografie. Ve druhé kapitole autorka popisuje značku Pornhub z hlediska marketingové teorie. Třetí kapitola se podrobně zaměřuje na marketingový mix značky a poté také na vývoj komunikačního mixu spolu s nástroji, které značka využívá. Ve čtvrté kapitole autorka hodnotí komunikaci značky vzhledem k postavení pornografie ve společnosti. Práce dokazuje, že se značce daří i přes silné společenské konvence efektivně komunikovat jak se svými uživateli, tak s širší veřejností. Tato komunikace jí pomáhá při budování silné značky a zároveň snižuje kolísání návštěvnosti, čímž vytváří konkurenční výhodu. Postupně se značce sice daří překonávat společenské normy, není však jisté, jestli se zařadí mezí mainstreamové značky.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of the communication strategy of the Pornhub brand, a distributor of internet pornography, during 2013-2017. It also aims to answer the question whether the pornographic brand can be considered as a mainstream brand. The paper contains four chapters. The first chapter discusses the relationship between pornography and internet, the term mediated sex and, furthermore, the legislative framework of internet porn. In the second chapter, the author describes the Pornhub brand from the perspective of the marketing theory. The third section is focused on the marketing mix of the brand and then the development of the communication mix and its tools used by the brand. In the last chapter, the author evaluates the communication of the brand considering the position of pornography in the contemporary society. This paper shows that the brand is rather successful at communication with its users and broader public despite persisting social conventions. The effective communication is the key element for building the strong brand, and moreover, it leads to lower fluctuation in the page traffic and also creates a competitive advantage. Even though the brand is able to gradually change certain social norms, it is not certain that it will become a mainstream brand.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMarketing communicationen_US
dc.subjectinternet pornographyen_US
dc.subjectPornhuben_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectMarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectinternetová pornografiecs_CZ
dc.subjectPornhubcs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectanalýza SWOTcs_CZ
dc.titleVývoj komunikační strategie značky Pornhubcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-12
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId179725
dc.title.translatedCommunication strategy Development of Pornhub branden_US
dc.contributor.refereeRosenfeldová, Jana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá analýzou vývoje komunikační strategie značky Pornhub, internetového distributora pornografie, v období mezi lety 2013-2017. Dále hledá odpověď na otázkou, zda se může pornografická značka zařadit mezi běžné značky. Práce sestává ze čtyř kapitol. První kapitola pojednává o vztahu pornografie a internetu, o pojmu mediovaný sex a také nastiňuje legislativní rámec týkající se online pornografie. Ve druhé kapitole autorka popisuje značku Pornhub z hlediska marketingové teorie. Třetí kapitola se podrobně zaměřuje na marketingový mix značky a poté také na vývoj komunikačního mixu spolu s nástroji, které značka využívá. Ve čtvrté kapitole autorka hodnotí komunikaci značky vzhledem k postavení pornografie ve společnosti. Práce dokazuje, že se značce daří i přes silné společenské konvence efektivně komunikovat jak se svými uživateli, tak s širší veřejností. Tato komunikace jí pomáhá při budování silné značky a zároveň snižuje kolísání návštěvnosti, čímž vytváří konkurenční výhodu. Postupně se značce sice daří překonávat společenské normy, není však jisté, jestli se zařadí mezí mainstreamové značky.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with the analysis of the communication strategy of the Pornhub brand, a distributor of internet pornography, during 2013-2017. It also aims to answer the question whether the pornographic brand can be considered as a mainstream brand. The paper contains four chapters. The first chapter discusses the relationship between pornography and internet, the term mediated sex and, furthermore, the legislative framework of internet porn. In the second chapter, the author describes the Pornhub brand from the perspective of the marketing theory. The third section is focused on the marketing mix of the brand and then the development of the communication mix and its tools used by the brand. In the last chapter, the author evaluates the communication of the brand considering the position of pornography in the contemporary society. This paper shows that the brand is rather successful at communication with its users and broader public despite persisting social conventions. The effective communication is the key element for building the strong brand, and moreover, it leads to lower fluctuation in the page traffic and also creates a competitive advantage. Even though the brand is able to gradually change certain social norms, it is not certain that it will become a mainstream brand.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV