Zobrazit minimální záznam

Evalution of environmental attitudes through the test of implicit associations
dc.contributor.advisorJančaříková, Kateřina
dc.creatorHylmar, Ondřej
dc.date.accessioned2017-10-05T09:58:25Z
dc.date.available2017-10-05T09:58:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90844
dc.description.abstractBakalářská práce na téma Hodnocení environmentálních postojů prostřednictvím testu implicitních asociací podává přehled o konceptu environmentální výchovy, základních charakteristikách, metodách a principech výchovy s přesahem a provázaností do oboru ekopsychologie. První, teoretická část vysvětluje základní pojmy a podrobněji se věnuje ekologickému vzdělávání, výchově a osvětě, především cílovými skupinami, moderními pedagogickými metodami a kompetencemi pedagoga. Druhá, výzkumná část je zaměřena na jednu z metod zjišťování postojů k životnímu prostředí, její aplikaci v praxi a vyhodnocení dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je poskytnout ucelenou informaci o inovativním hodnocení environmentální výchovy, které se od hodnocení, které se běžně používá, odlišuje tím, že eliminuje snahu respondentů zavděčit se osobě, která jim test zadala a tuto aplikaci otestovat pro české prostředí.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis on the Evaluation of environmental attitudes through the test of implicit associations provides an overview of the concept of environmental education, basic characteristics, methods and principles of education with overlap and interconnection in the field of conservation psychology. The theoretical part explains the basic concepts and more specifically involved in ecological education, training and awareness, in particular the target groups modern pedagogical methods and pedagogical competences. The second, practical part is focused on one of the methods of finding environmental attitudes, its application in practice and the evaluation of the questionnaire survey. The aim of the bachelor's thesis is to provide a comprehensive view of the topic of environmental education and to test for the Czech environment the newly created application, which serves as an instrument for finding environmental attitudes.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectenvironmentalen_US
dc.subjectenvironmenten_US
dc.subjectecologyen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjecttest of impliciten_US
dc.subjectassociationsen_US
dc.subjectattitudesen_US
dc.subjectenvironmentálnícs_CZ
dc.subjectekologiecs_CZ
dc.subjectvýchovacs_CZ
dc.subjecttest implicitních asociacícs_CZ
dc.subjectpostojecs_CZ
dc.subjectasociacecs_CZ
dc.subjectživotní prostředícs_CZ
dc.titleHodnocení environmentálních postojů pomocí testu implicitních asociacícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-12
dc.description.departmentKatedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId190136
dc.title.translatedEvalution of environmental attitudes through the test of implicit associationsen_US
dc.contributor.refereeČinčera, Jan
dc.identifier.aleph002153519
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineBiologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineBiology, Geology and Environmental Studies Oriented at Education - Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csBiologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enBiology, Geology and Environmental Studies Oriented at Education - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce na téma Hodnocení environmentálních postojů prostřednictvím testu implicitních asociací podává přehled o konceptu environmentální výchovy, základních charakteristikách, metodách a principech výchovy s přesahem a provázaností do oboru ekopsychologie. První, teoretická část vysvětluje základní pojmy a podrobněji se věnuje ekologickému vzdělávání, výchově a osvětě, především cílovými skupinami, moderními pedagogickými metodami a kompetencemi pedagoga. Druhá, výzkumná část je zaměřena na jednu z metod zjišťování postojů k životnímu prostředí, její aplikaci v praxi a vyhodnocení dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je poskytnout ucelenou informaci o inovativním hodnocení environmentální výchovy, které se od hodnocení, které se běžně používá, odlišuje tím, že eliminuje snahu respondentů zavděčit se osobě, která jim test zadala a tuto aplikaci otestovat pro české prostředí.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis on the Evaluation of environmental attitudes through the test of implicit associations provides an overview of the concept of environmental education, basic characteristics, methods and principles of education with overlap and interconnection in the field of conservation psychology. The theoretical part explains the basic concepts and more specifically involved in ecological education, training and awareness, in particular the target groups modern pedagogical methods and pedagogical competences. The second, practical part is focused on one of the methods of finding environmental attitudes, its application in practice and the evaluation of the questionnaire survey. The aim of the bachelor's thesis is to provide a comprehensive view of the topic of environmental education and to test for the Czech environment the newly created application, which serves as an instrument for finding environmental attitudes.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990021535190106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV