Zobrazit minimální záznam

Possibilities of using methods and drama education in kindergartens and forrest kindergartens
dc.contributor.advisorFerklová, Alžběta
dc.creatorZemanová, Bohuslava
dc.date.accessioned2017-09-29T07:46:13Z
dc.date.available2017-09-29T07:46:13Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90606
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis is to find out how methods and drama techniques apply both in forest kindergartens and in common kindergartens. The theoretical part aims at the characteristics of a preschool child and drama education in both types of kindergartens. Further chapters are devoted to principles, methods and drama educational techniques. The last part of the theoretical part focuses on using literature theme in drama education and the characteristics of the chosen book. Practical part deals with preparation, realization and subsequent comparison of concrete lessons of drama education in a forest kindergarten class and a classical type class.en_US
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjistit rozdíly uplatnění metod a technik dramatické výchovy v lesní mateřské škole a běžné mateřské škole. V teoretické části se věnuje charakteristice dítěte předškolního věku, dramatické výchově v mateřských a lesních mateřských školách. Další kapitoly jsou věnovány principům, metodám a technikám dramatické výchovy. Poslední kapitola teoretické části se zaměřuje na využití literární látky v dramatické výchově a charakteristiku vybrané knihy. Praktická část se zabývá přípravou, realizací a následným porovnáním konkrétních lekcí dramatické výchovy v třídě lesní mateřské školy a třídě klasické.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpreparatory ageen_US
dc.subjectdramatical educationen_US
dc.subjectmethods and techniques of drama education,forrest kindergartenen_US
dc.subjectforrest pedagogyen_US
dc.subjectpředškolní věkcs_CZ
dc.subjectdramatická výchovacs_CZ
dc.subjectmetody a techniky dramatické výchovycs_CZ
dc.subjectlesní mateřská školacs_CZ
dc.subjectlesní pedagogikacs_CZ
dc.titleMožnosti využití metod a technik dramatické výchovy v mateřské škole a v lesní mateřské školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-08
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId161359
dc.title.translatedPossibilities of using methods and drama education in kindergartens and forrest kindergartensen_US
dc.contributor.refereeHolemá, Irena
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro mateřské školycs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro mateřské školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem bakalářské práce je zjistit rozdíly uplatnění metod a technik dramatické výchovy v lesní mateřské škole a běžné mateřské škole. V teoretické části se věnuje charakteristice dítěte předškolního věku, dramatické výchově v mateřských a lesních mateřských školách. Další kapitoly jsou věnovány principům, metodám a technikám dramatické výchovy. Poslední kapitola teoretické části se zaměřuje na využití literární látky v dramatické výchově a charakteristiku vybrané knihy. Praktická část se zabývá přípravou, realizací a následným porovnáním konkrétních lekcí dramatické výchovy v třídě lesní mateřské školy a třídě klasické.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of my bachelor thesis is to find out how methods and drama techniques apply both in forest kindergartens and in common kindergartens. The theoretical part aims at the characteristics of a preschool child and drama education in both types of kindergartens. Further chapters are devoted to principles, methods and drama educational techniques. The last part of the theoretical part focuses on using literature theme in drama education and the characteristics of the chosen book. Practical part deals with preparation, realization and subsequent comparison of concrete lessons of drama education in a forest kindergarten class and a classical type class.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV