Show simple item record

Physical activities of older school aged children in a weekly regime
dc.contributor.advisorNechlebová, Eva
dc.creatorŠindelářová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-10-26T10:00:49Z
dc.date.available2017-10-26T10:00:49Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90383
dc.description.abstractBakalářská práce podává zprávu o začleňování pohybových aktivit dětí staršího školního věku do týdenního režimu. Hlavní výzkum je zaměřen na porovnání dětí ze dvou základních škol, jedné v centru Prahy a druhé na okraji hlavního města, s ohledem na jejich sportovní a pohybové zájmy. Teoretická část práce se věnuje nutnosti začleňování pohybových aktivit této věkové kategorie do každodenního života, vhodným či naopak nevhodným sportovním činnostem a zdravotním komplikacím vyplývajících z nedostatku pohybu. V praktické části je pomocí dotazníkového výzkumu porovnána četnost začleňování pohybu dětí ze dvou škol s následnou analýzou nasbíraných dat a závěrečným shrnutím této problematiky. Cílem mé bakalářské práce je porovnat a zjistit, v kterých oblastech začleňují děti více pohybových aktivit do svého života, tedy zda jsou na tom lépe děti z centra velkého města, či z malé městské čtvrti.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis presents an integration of the physical activities into the weekly regime of older school aged children. The main research is focused at comparing children from two elementary schools, one located in the center of Prague and the other one on the outskirts of the capital city, with considering their sporting and physical interests. The theoretical part deals with the necessity to incorporate the physical activities for this age category into their daily life, describes appropriate (or inappropriate) sports activities and health complications resulting from a lack of movement. In the practical part of the thesis, the questionnaire research compares the frequency of the children's physical activities integration in two mentioned elementary schools. Then follow an analysis of the data collected and a final summary of the thesis issue. The purpose of my bachelor thesis is to compare and find out in which geographical areas the older school aged children incorporate more physical activities into their lives, so basically whether are children from a big town center or a small town district better off.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectChildrenen_US
dc.subjectmovementen_US
dc.subjectphysical activitiesen_US
dc.subjectolder school ageen_US
dc.subjectfree timeen_US
dc.subjecthealth complicationsen_US
dc.subjectDětics_CZ
dc.subjectpohybcs_CZ
dc.subjectpohybové aktivitycs_CZ
dc.subjectstarší školní věkcs_CZ
dc.subjectvolný čascs_CZ
dc.subjectzdravotní komplikacecs_CZ
dc.titlePohybové činnosti dětí staršího školního věku v týdenním režimucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-05
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId161429
dc.title.translatedPhysical activities of older school aged children in a weekly regimeen_US
dc.contributor.refereeHanušová, Jaroslava
dc.identifier.aleph002152782
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineBiologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineBiology, Geology and Environmental Studies Oriented at Education - Health Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csBiologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enBiology, Geology and Environmental Studies Oriented at Education - Health Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce podává zprávu o začleňování pohybových aktivit dětí staršího školního věku do týdenního režimu. Hlavní výzkum je zaměřen na porovnání dětí ze dvou základních škol, jedné v centru Prahy a druhé na okraji hlavního města, s ohledem na jejich sportovní a pohybové zájmy. Teoretická část práce se věnuje nutnosti začleňování pohybových aktivit této věkové kategorie do každodenního života, vhodným či naopak nevhodným sportovním činnostem a zdravotním komplikacím vyplývajících z nedostatku pohybu. V praktické části je pomocí dotazníkového výzkumu porovnána četnost začleňování pohybu dětí ze dvou škol s následnou analýzou nasbíraných dat a závěrečným shrnutím této problematiky. Cílem mé bakalářské práce je porovnat a zjistit, v kterých oblastech začleňují děti více pohybových aktivit do svého života, tedy zda jsou na tom lépe děti z centra velkého města, či z malé městské čtvrti.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis presents an integration of the physical activities into the weekly regime of older school aged children. The main research is focused at comparing children from two elementary schools, one located in the center of Prague and the other one on the outskirts of the capital city, with considering their sporting and physical interests. The theoretical part deals with the necessity to incorporate the physical activities for this age category into their daily life, describes appropriate (or inappropriate) sports activities and health complications resulting from a lack of movement. In the practical part of the thesis, the questionnaire research compares the frequency of the children's physical activities integration in two mentioned elementary schools. Then follow an analysis of the data collected and a final summary of the thesis issue. The purpose of my bachelor thesis is to compare and find out in which geographical areas the older school aged children incorporate more physical activities into their lives, so basically whether are children from a big town center or a small town district better off.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV