Show simple item record

dc.contributor.advisorKittnerová, Dana,
dc.contributor.authorHovorková, Jana
dc.date.accessioned2019-12-17T15:17:35Z
dc.date.available2019-12-17T15:17:35Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90199
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectpodnikání etikacs_CZ
dc.subjectPodnikycs_CZ
dc.subjectsociologické analýzycs_CZ
dc.subjectsociologie podnikucs_CZ
dc.subjectnadnárodní společnostics_CZ
dc.subjectČeskocs_CZ
dc.titleSpolečenská odpovědnost firemcs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000755633
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
dc.identifier.lisID990007556330106986


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV