Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠubrt, Jiří,
dc.contributor.authorZíková, Kateřina
dc.date.accessioned2019-12-17T16:50:38Z
dc.date.available2019-12-17T16:50:38Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90048
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectsociologie kulturycs_CZ
dc.subjectsociologické teoriecs_CZ
dc.titleSociologie médií Marshalla McLuhanacs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph001109540
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
dc.subject.czenasMcLuhan, Marshall,cs_CZ
dc.identifier.lisID990011095400106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV