Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠnýdrová, Ivana,
dc.contributor.authorVýmola, František
dc.date.accessioned2019-12-17T14:06:50Z
dc.date.available2019-12-17T14:06:50Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89830
dc.description.abstractVzdělávání jako činnost, při které dochází k záměrnému učení, je něčím zcela samozřejmým. Vzdělávání v rámci státního vzdělávacího systému je do té míry zákonem uloženou povinností, že se o jeho hodnotě pro život jednotlivců nebo velkých a malých společenských skupin vůbec nepochybuje. Hodnota vzdělávání pro jednotlivce je například jasně patrná z toho, jak úroveň vzdělání souvisí s výší finančních příjmů. Hodnotu pro společnost jako takovou můžeme vidět v možnostech písemného dorozumívání se mezi úřady a jednotlivci nebo ve známém ignorantia legis non excusat (neznalost zákona neomlouvá). Snadno bychom našli mnoho dalších příkladů. Je zjevné, že v tom jak vzděláním získané znalosti, dovednosti a postoje používáme v praktickém životě, je jeho největší hodnota. Snažíme se v tomto směru vštěpovat dětem Komenského non scholae sed vitae discimus (ne pro školu, ale pro život se učíme). a zůstaneme-li u latiny, najdeme ještě finis coronat opus (konec je korunou díla). Hodnocení vzdělávání je závěrem nějakého vzdělávacího programu nebo projektu a má být i jeho korunou v tom smyslu, že ukáže jeho význam a užitek. Hodnocení podnikového vzdělávání nelze z této úvahy vyjmout. Podnikové vzdělávání se stává stále více otázkou peněz. Vzdělávání zaměstnanců má být prostředkem k růstu efektivnosti, konkurenceschopnosti a prosperity firmy. S tím samozřejmě souvisí, že může být i určitým druhem benefitu pro udržení klíčových zaměstnanců, především těch na manažerských pozicích. Nebo má sloužit k posílení podnikové kultury a motivace zaměstnanců k vysokému pracovnímu výkonu. Opět s cílem vyšší efektivnosti a konkurenceschopnosti celého podniku.cs_CZ
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectvzdělávání efektivitacs_CZ
dc.subjectpedagogická evaluacecs_CZ
dc.subjectkultura organizacecs_CZ
dc.subjectpodnikové vzdělávánícs_CZ
dc.subjectČeskocs_CZ
dc.titleHodnocení efektivnosti v podnikovém vzdělávánícs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000673213
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
dc.identifier.lisID990006732130106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV