Současný stav podnikového vzdělávání v České republice (v kontextu celoživotního učení)
Diplomová práce
Důvod omezené dostupnosti:
Tento dokument je přístupný pouze pro uživatele Univerzity Karlovy přihlášené pomocí Centrální autentizační služby UK z počítačů v interní síti Univerzity Karlovy.
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/89782Identifikátory
Katalog UK: 990007543500106986
Kolekce
Autor
Spoluautor
Beneš, Milan, (vedoucí práce)
Datum vydání
2003Klíčová slova (česky)
celoživotní vzdělávání, podnikové vzdělávání, ČeskoPrognózy ukazují, že potřeba vzdělávání dospělých se bude i v příštích letech dále zvyšovat a že vzdělávání dospělých bude čím dál tím více ovlivňovat hospodářské výsledky na úrovni makroekonomické i mikroekonomické. Proto se rozhodující soudobou koncepcí vzdělávání stala koncepce celoživotního učení sdružující počáteční (Iřípravné) i další vzdělávání do vzájemně propojeného celku, umožňujícího náležitou prostupnost všech složek vzdělávací soustavy. Je založená na zásadě, že chce-li člověk obstát v rychlém vývoji svého okolí a chce-li jej aktivně ovlivňovat, nestačí mu již vzdělání získané v mládí ve škole, nýbrž musí mít šanci a snahu si je průběžně rozšiřovat. Vzdělávání se rozšířilo od mladých po dospělé, ze škol do řady dalších institucí, přesáhlo odvětví školství a stalo se problematikou týkající se všech odvětvL