Show simple item record

Practical use of speach-therapy tools
dc.creatorŠifferová, Olga
dc.date.accessioned2018-02-13T11:49:00Z
dc.date.available2018-02-13T11:49:00Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8968
dc.description.abstractTématem rigorózní práce je problematika teoretické báze a praktické báze pomůcky v logopedické intervenci. Teoretická část se představuje historická náhled v používání a vymezování pojmu pomůcka. Charakteristika postupuje od obecného pojetí ke speciálnímu vymezení. Jednotlivé kapitoly umožňují hlubší pohled na dílčí problematiku, např. klasifikace, funkce, zásady. Největší prostor je věnován pomůckám v logopedii. V rámci praktické části budou prezentovány výsledky orientačního průzkumu zaměřeného na postojové názory a odborné pohledy na logopedickou pomůcku. Informace představené v rigorózní práci by měly přispět ke komplexnímu, ucelenému pohledu na problematiku teoretické základny a pragmatického užívání logopedických pomůcek, se zaměřením na děti s narušenou komunikační schopností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractTématem rigorózní práce je problematika teoretické báze a praktické báze pomůcky v logopedické intervenci. Teoretická část se představuje historická náhled v používání a vymezování pojmu pomůcka. Charakteristika postupuje od obecného pojetí ke speciálnímu vymezení. Jednotlivé kapitoly umožňují hlubší pohled na dílčí problematiku, např. klasifikace, funkce, zásady. Největší prostor je věnován pomůckám v logopedii. V rámci praktické části budou prezentovány výsledky orientačního průzkumu zaměřeného na postojové názory a odborné pohledy na logopedickou pomůcku. Informace představené v rigorózní práci by měly přispět ke komplexnímu, ucelenému pohledu na problematiku teoretické základny a pragmatického užívání logopedických pomůcek, se zaměřením na děti s narušenou komunikační schopností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleLogopedické pomůcky v praxics_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-02-09
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId148910
dc.title.translatedPractical use of speach-therapy toolsen_US
dc.identifier.aleph002035042
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csProspělcs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csTématem rigorózní práce je problematika teoretické báze a praktické báze pomůcky v logopedické intervenci. Teoretická část se představuje historická náhled v používání a vymezování pojmu pomůcka. Charakteristika postupuje od obecného pojetí ke speciálnímu vymezení. Jednotlivé kapitoly umožňují hlubší pohled na dílčí problematiku, např. klasifikace, funkce, zásady. Největší prostor je věnován pomůckám v logopedii. V rámci praktické části budou prezentovány výsledky orientačního průzkumu zaměřeného na postojové názory a odborné pohledy na logopedickou pomůcku. Informace představené v rigorózní práci by měly přispět ke komplexnímu, ucelenému pohledu na problematiku teoretické základny a pragmatického užívání logopedických pomůcek, se zaměřením na děti s narušenou komunikační schopností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enTématem rigorózní práce je problematika teoretické báze a praktické báze pomůcky v logopedické intervenci. Teoretická část se představuje historická náhled v používání a vymezování pojmu pomůcka. Charakteristika postupuje od obecného pojetí ke speciálnímu vymezení. Jednotlivé kapitoly umožňují hlubší pohled na dílčí problematiku, např. klasifikace, funkce, zásady. Největší prostor je věnován pomůckám v logopedii. V rámci praktické části budou prezentovány výsledky orientačního průzkumu zaměřeného na postojové názory a odborné pohledy na logopedickou pomůcku. Informace představené v rigorózní práci by měly přispět ke komplexnímu, ucelenému pohledu na problematiku teoretické základny a pragmatického užívání logopedických pomůcek, se zaměřením na děti s narušenou komunikační schopností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV