Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKocianová, Renata
dc.contributor.authorMašatová, Monika
dc.date.accessioned2019-12-17T15:44:52Z
dc.date.available2019-12-17T15:44:52Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89655
dc.description.abstractv současné době patří podniková kultura k nejdiskutovanějším oblastem zájmu moderní teorie praxe řízení organizací. Posuzujeme-Ii tuto problematiku z hlediska vývoje managementu, řadí se k mladým, avšak nikoli zcela novým tématům. V zahraničí je jí věnována soustavná pozornost již od počátku 80. let, u nás se dostává do popředí zájmu s jistým zpožděním, čemuž jsou však na vině i léta centrálně direktivního řízení minulého režimu, kdy byl moderní management a s ním i podniková kultura po léta odmítán.Cílem práce je představit podnikovou kulturu jako efektivní a perspektivní nástroj managementu i možnou Odpověď na současné výzvy a trendy v podnikové sféře. Domnívám se, že rovněž podniková identita a image podniku jako koncepty do jisté míry s podnikovou kulturu provázané, si zasluhují pozornost, a proto jim zde také bude věnován určitý prostor.cs_CZ
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectČeské aerolinie, a.s.cs_CZ
dc.subjectOrganizace a řízenícs_CZ
dc.subjectkultura organizacecs_CZ
dc.subjectPodnikycs_CZ
dc.subjectpracovní vztahycs_CZ
dc.subjectČeskocs_CZ
dc.titlePodniková kultura, identita a tvorba imagecs_CZ
dc.typeBakalářská prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000725948
thesis.degree.nameBc.cs_CZ
dc.identifier.lisID990007259480106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV