Zobrazit minimální záznam

Bodily self-conception in children with atopic eczema
dc.creatorNovotná, Nora
dc.date.accessioned2017-03-31T12:37:52Z
dc.date.available2017-03-31T12:37:52Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8962
dc.description.abstractPředkládaná rigorózní práce usiluje o hlubší poznání světa dětí s atopickým ekzémem. Je rozšířením diplomové práce "Sebepojetí chronicky nemocných dětí", která pojednává o sebepojetí dětí s atopickým ekzémem v širším kontextu problematiky chronicky nemocných dětí. Práce rigorózní představuje rozpracování práce diplomové co se týče teoretické a praktické části. Zaměřuje se na možnost aplikace poznatků v pedagogicko-psychologických poradnách, v kontextu školní psychologie, ve školních třídách či na jiných místech. Nadále zdůrazňuje individuální přístup ke každému dítěti a usiluje tak o zabránění apriorní kategorizace dítěte do role postiženého či nemocného. Studovaná literatura byla taktéž rozšířena o další relevantní studie, získané zejména v průběhu stáže na Middlesex University London, UK. Začleněny jsou také autorčiny vlastní publikace a příspěvky. O konkrétních změnách ve struktuře práce vzhledem k jejímu rozšíření na práci rigorózní se zmiňuji níže (kapitola 1.1 Struktura práce). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractPředkládaná rigorózní práce usiluje o hlubší poznání světa dětí s atopickým ekzémem. Je rozšířením diplomové práce "Sebepojetí chronicky nemocných dětí", která pojednává o sebepojetí dětí s atopickým ekzémem v širším kontextu problematiky chronicky nemocných dětí. Práce rigorózní představuje rozpracování práce diplomové co se týče teoretické a praktické části. Zaměřuje se na možnost aplikace poznatků v pedagogicko-psychologických poradnách, v kontextu školní psychologie, ve školních třídách či na jiných místech. Nadále zdůrazňuje individuální přístup ke každému dítěti a usiluje tak o zabránění apriorní kategorizace dítěte do role postiženého či nemocného. Studovaná literatura byla taktéž rozšířena o další relevantní studie, získané zejména v průběhu stáže na Middlesex University London, UK. Začleněny jsou také autorčiny vlastní publikace a příspěvky. O konkrétních změnách ve struktuře práce vzhledem k jejímu rozšíření na práci rigorózní se zmiňuji níže (kapitola 1.1 Struktura práce). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleTělesné sebepojetí dětí s atopickým ekzémemcs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-02-07
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId148878
dc.title.translatedBodily self-conception in children with atopic eczemaen_US
dc.contributor.refereeKucharská, Anna
dc.identifier.aleph002077645
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csProspělcs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csPředkládaná rigorózní práce usiluje o hlubší poznání světa dětí s atopickým ekzémem. Je rozšířením diplomové práce "Sebepojetí chronicky nemocných dětí", která pojednává o sebepojetí dětí s atopickým ekzémem v širším kontextu problematiky chronicky nemocných dětí. Práce rigorózní představuje rozpracování práce diplomové co se týče teoretické a praktické části. Zaměřuje se na možnost aplikace poznatků v pedagogicko-psychologických poradnách, v kontextu školní psychologie, ve školních třídách či na jiných místech. Nadále zdůrazňuje individuální přístup ke každému dítěti a usiluje tak o zabránění apriorní kategorizace dítěte do role postiženého či nemocného. Studovaná literatura byla taktéž rozšířena o další relevantní studie, získané zejména v průběhu stáže na Middlesex University London, UK. Začleněny jsou také autorčiny vlastní publikace a příspěvky. O konkrétních změnách ve struktuře práce vzhledem k jejímu rozšíření na práci rigorózní se zmiňuji níže (kapitola 1.1 Struktura práce). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enPředkládaná rigorózní práce usiluje o hlubší poznání světa dětí s atopickým ekzémem. Je rozšířením diplomové práce "Sebepojetí chronicky nemocných dětí", která pojednává o sebepojetí dětí s atopickým ekzémem v širším kontextu problematiky chronicky nemocných dětí. Práce rigorózní představuje rozpracování práce diplomové co se týče teoretické a praktické části. Zaměřuje se na možnost aplikace poznatků v pedagogicko-psychologických poradnách, v kontextu školní psychologie, ve školních třídách či na jiných místech. Nadále zdůrazňuje individuální přístup ke každému dítěti a usiluje tak o zabránění apriorní kategorizace dítěte do role postiženého či nemocného. Studovaná literatura byla taktéž rozšířena o další relevantní studie, získané zejména v průběhu stáže na Middlesex University London, UK. Začleněny jsou také autorčiny vlastní publikace a příspěvky. O konkrétních změnách ve struktuře práce vzhledem k jejímu rozšíření na práci rigorózní se zmiňuji níže (kapitola 1.1 Struktura práce). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990020776450106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV