Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulová, Lenka
dc.contributor.authorRosenbaumová, Kristýna
dc.date.accessioned2019-12-17T14:05:39Z
dc.date.available2019-12-17T14:05:39Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89592
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectDětics_CZ
dc.subjectmasová komunikacecs_CZ
dc.subjectpsychologické aspektycs_CZ
dc.subjectTelevizecs_CZ
dc.subjectteorie vnímánícs_CZ
dc.titlePsychologické aspekty působení televize na dětského diváka se zaměřením na obsahové charakteristiky televizních sdělenícs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000736381
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
uk.file-availabilityVUK
dc.identifier.lisID990007363810106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV