Zobrazit minimální záznam

Internetová reklama a její specifika
dc.contributor.advisorDolanský, Pavel
dc.contributor.authorŠpaček, Daniel
dc.date.accessioned2019-12-17T16:21:58Z
dc.date.available2019-12-17T16:21:58Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89442
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectreklama a propagacecs_CZ
dc.subjectinternetová reklamacs_CZ
dc.subjectPráce bakalářskécs_CZ
dc.titleiReklama internetová reklama a její specifikacs_CZ
dc.typeBakalářská prácecs_CZ
dc.description.departmentInstitut komunikačních studií a žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.title.translatedInternetová reklama a její specifikaen_US
dc.identifier.aleph000969606
thesis.degree.nameBc.cs_CZ
dc.identifier.lisID990009696060106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV