Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDuffková, Jana,
dc.contributor.authorHladká, Michaela
dc.date.accessioned2019-12-17T14:10:38Z
dc.date.available2019-12-17T14:10:38Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89310
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectreklama a propagacecs_CZ
dc.subjectsymbolycs_CZ
dc.subjecttelevizní reklamacs_CZ
dc.subjectsociologické aspektycs_CZ
dc.subjectzpětná vazbacs_CZ
dc.titleTelevizní reklama v České republicecs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000764067
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
dc.identifier.lisID990007640670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV