Show simple item record

dc.contributor.advisorRymeš, Milan
dc.creatorPavlíček, Tomáš,
dc.date.accessioned2017-09-22T16:48:15Z
dc.date.available2017-09-22T16:48:15Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89269
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titlePostoje vysokoškolské populace k televizní reklaměcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created1997
dcterms.dateAccepted1997
dc.description.departmentFilozofická fakulta.cs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000728976
thesis.degree.nameMgr.
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Filozofická fakulta.cs_CZ
dc.identifier.dtl64740


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV