Zobrazit minimální záznam

Management and marketing of university sport in Germany based of the example of University Tubingen
dc.contributor.advisorNavrátilová, Miroslava
dc.creatorCífková, Petra
dc.date.accessioned2017-03-31T12:43:31Z
dc.date.available2017-03-31T12:43:31Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/890
dc.description.abstractNázev: Management a marketing akademického sportu v SRN na praktickém příkladě Univerzity v TObingenu Title: Management and marketing of university sport in Germany based on the example of University TObingen Cíl práce: Charakteristika a analýza managementu a marketingu akademického sportu na Univerzitě v TObingenu; návrh marketingové strategie za účelem dalšího rozvoje Metody: Popisná analýza, finanční analýza, SWOT analýza Výsledky: Návrh marketingové strategie pro vysokoškolský sport v SRN; návrh marketingového mixu pro Univerzitu v TObingenu Klíčová slova: Management, manažer, marketing, marketingový mix , sportovní produkt, sponzoring, sportovní reklama, popisná analýza, finanční analýza, SWOT analýza.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleManagement a marketing akademického sportu v SRN na praktickém příkladu Univerzity v Tubingenucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-04-24
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId29887
dc.title.translatedManagement and marketing of university sport in Germany based of the example of University Tubingenen_US
dc.contributor.refereeMalecha, Petr
dc.identifier.aleph000900743
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Management a marketing akademického sportu v SRN na praktickém příkladě Univerzity v TObingenu Title: Management and marketing of university sport in Germany based on the example of University TObingen Cíl práce: Charakteristika a analýza managementu a marketingu akademického sportu na Univerzitě v TObingenu; návrh marketingové strategie za účelem dalšího rozvoje Metody: Popisná analýza, finanční analýza, SWOT analýza Výsledky: Návrh marketingové strategie pro vysokoškolský sport v SRN; návrh marketingového mixu pro Univerzitu v TObingenu Klíčová slova: Management, manažer, marketing, marketingový mix , sportovní produkt, sponzoring, sportovní reklama, popisná analýza, finanční analýza, SWOT analýza.cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990009007430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV