Zobrazit minimální záznam

Relation to knowledge in fifth-graders
dc.creatorNebesová, Petra
dc.date.accessioned2021-05-20T12:39:43Z
dc.date.available2021-05-20T12:39:43Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8881
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vztahem k poznání žáků páté třídy základní školy. Výchozím materiálem jsou poznatkové bilance přibližně 110 dětí čtyř pražských a jedné vesnické základní školy. Dětem byla zadána instrukce: "Od narození až do teď jste se naučili mnoho věcí. Zamyslete se, které to jsou. Co byste se každý ještě chtěl naučit?". Náplní práce jc kvantitativní a kvalitativní analýza uvedených obsahů učení, nahlédnutí subjektivního smyslu respondentů vůči prezentovaným poznatkům. Cílem práce je zjistit, jaký význam pro děti vc včku páté třídy má poznání, co jc pro nč v tomto ohledu důležité, co jim stojí za řeč. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma work deals with relation between the cognition and pupils of the fifth class of the primary school. As a source material we have used knowledge balances of 110 children from four schools in the city of Prague and one school at the countryside. "From your birth until now, you have learned many things. Think about them. What else would you like to learn? " Such instruction was given to them. The study contains a quantitative and qualitative analysis of reported items as well as an insight into the respondents' subjective sense of the presented knowledge. The aim of the study is to find out the meaning of the "cognition" for children attending the fifth class, what is important for them, what is worth while to talk about. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVztah k poznání žáků 5. třídy ZŠcs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-02-07
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId148875
dc.title.translatedRelation to knowledge in fifth-gradersen_US
dc.identifier.aleph002022147
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csUznánocs_CZ
thesis.grade.enRecognizeden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá vztahem k poznání žáků páté třídy základní školy. Výchozím materiálem jsou poznatkové bilance přibližně 110 dětí čtyř pražských a jedné vesnické základní školy. Dětem byla zadána instrukce: "Od narození až do teď jste se naučili mnoho věcí. Zamyslete se, které to jsou. Co byste se každý ještě chtěl naučit?". Náplní práce jc kvantitativní a kvalitativní analýza uvedených obsahů učení, nahlédnutí subjektivního smyslu respondentů vůči prezentovaným poznatkům. Cílem práce je zjistit, jaký význam pro děti vc včku páté třídy má poznání, co jc pro nč v tomto ohledu důležité, co jim stojí za řeč. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma work deals with relation between the cognition and pupils of the fifth class of the primary school. As a source material we have used knowledge balances of 110 children from four schools in the city of Prague and one school at the countryside. "From your birth until now, you have learned many things. Think about them. What else would you like to learn? " Such instruction was given to them. The study contains a quantitative and qualitative analysis of reported items as well as an insight into the respondents' subjective sense of the presented knowledge. The aim of the study is to find out the meaning of the "cognition" for children attending the fifth class, what is important for them, what is worth while to talk about. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
thesis.grade.codeU
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusU
dc.identifier.lisID990020221470106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV