Zobrazit minimální záznam

Marketing and Personnel Conditions in Czech Ski Schools
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorVorba, Jan
dc.date.accessioned2017-03-30T18:23:28Z
dc.date.available2017-03-30T18:23:28Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/887
dc.description.abstractNázev práce: Marketing a personální podmínky v lyžařských školách v ČR Anglický název práce: Marketing and personnel conditions in czech ski schools Cíle práce: Zjistit silné a slabé stránky velké a malé lyžařské školy, navrhnout opatření ke zlepšení stávající situace. Metody: Částečná analýza SWOT, popisná analýza, rozhovor. Výsledky: Na základě rozhovorů s majiteli a instruktory lyžařských škol a dalších dostupných informací byly S-W analýzou zjištěny silné a slabé stránky jedné velké a jedné malé lyžařské školy a byly uvedeny návrhy na opatření ke zlepšení. Klíčová slova: Lyžařská škola, marketing, strategie, spokojenost, klient, cena, APUL. - 1 -cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleMarketing a personální podmínky v lyžařských školách v ČRcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-26
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId29433
dc.title.translatedMarketing and Personnel Conditions in Czech Ski Schoolsen_US
dc.contributor.refereeOponent B,
dc.identifier.aleph000900847
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Marketing a personální podmínky v lyžařských školách v ČR Anglický název práce: Marketing and personnel conditions in czech ski schools Cíle práce: Zjistit silné a slabé stránky velké a malé lyžařské školy, navrhnout opatření ke zlepšení stávající situace. Metody: Částečná analýza SWOT, popisná analýza, rozhovor. Výsledky: Na základě rozhovorů s majiteli a instruktory lyžařských škol a dalších dostupných informací byly S-W analýzou zjištěny silné a slabé stránky jedné velké a jedné malé lyžařské školy a byly uvedeny návrhy na opatření ke zlepšení. Klíčová slova: Lyžařská škola, marketing, strategie, spokojenost, klient, cena, APUL. - 1 -cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990009008470106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV