dc.creator | Sitová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T12:56:47Z | |
dc.date.available | 2021-05-20T12:56:47Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/8841 | |
dc.description.abstract | Tématem mé diplomové práce je elementarizace chromatografických metod a zejména chromatografie plynové. Elementarizace a modelování jako názorné zjednodušení složitých témat je pro práci na základních školách i školách středních velmi vhodnou pomocí při vysvětlování věcí složitých. Stejným směrem se ubírá i tato práce. Směřuje od jednoduchých pokusů a seznámení s vlastní chromatografií vůbec, přes modelování chromatografie až k vlastnímu chromatografickému přístroji. Cílem mého snažení je možný postup nebo návod pro práci učitele při vyučování chromatografických metod. Chtěla bych učitele podrobně seznámit s pojmy elementarizace, modelování a vizualizace a s jejich vhodným využitím ve výuce, protože názorné vyučování je jistě velmi efektivní. Pokusím se logicky sestavit všechny možné dostupné informace, které by mohly posloužit pro výuku chromatografie v hodinách chemie. Učitel by zde měl mít možnost nalézt možnosti vysvětlení principu chromatografie od základní až po střední školu včetně návrhů pokusů, modelů a postupů. Vše se zdokumentuje na videozáznam. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Tématem mé diplomové práce je elementarizace chromatografických metod a zejména chromatografie plynové. Elementarizace a modelování jako názorné zjednodušení složitých témat je pro práci na základních školách i školách středních velmi vhodnou pomocí při vysvětlování věcí složitých. Stejným směrem se ubírá i tato práce. Směřuje od jednoduchých pokusů a seznámení s vlastní chromatografií vůbec, přes modelování chromatografie až k vlastnímu chromatografickému přístroji. Cílem mého snažení je možný postup nebo návod pro práci učitele při vyučování chromatografických metod. Chtěla bych učitele podrobně seznámit s pojmy elementarizace, modelování a vizualizace a s jejich vhodným využitím ve výuce, protože názorné vyučování je jistě velmi efektivní. Pokusím se logicky sestavit všechny možné dostupné informace, které by mohly posloužit pro výuku chromatografie v hodinách chemie. Učitel by zde měl mít možnost nalézt možnosti vysvětlení principu chromatografie od základní až po střední školu včetně návrhů pokusů, modelů a postupů. Vše se zdokumentuje na videozáznam. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Elementarizace chromatografie, zejména plynové | cs_CZ |
dc.type | rigorózní práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-02-07 | |
dc.description.department | Katedra chemie a didaktiky chemie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 148906 | |
dc.title.translated | Elementarization of chromatography, especially gas chromatography | en_US |
dc.identifier.aleph | 002022378 | |
thesis.degree.name | PhDr. | |
thesis.degree.level | rigorózní řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Chemistry | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - chemie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | rigorózní práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra chemie a didaktiky chemie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - chemie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Chemistry | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Uznáno | cs_CZ |
thesis.grade.en | Recognized | en_US |
uk.abstract.cs | Tématem mé diplomové práce je elementarizace chromatografických metod a zejména chromatografie plynové. Elementarizace a modelování jako názorné zjednodušení složitých témat je pro práci na základních školách i školách středních velmi vhodnou pomocí při vysvětlování věcí složitých. Stejným směrem se ubírá i tato práce. Směřuje od jednoduchých pokusů a seznámení s vlastní chromatografií vůbec, přes modelování chromatografie až k vlastnímu chromatografickému přístroji. Cílem mého snažení je možný postup nebo návod pro práci učitele při vyučování chromatografických metod. Chtěla bych učitele podrobně seznámit s pojmy elementarizace, modelování a vizualizace a s jejich vhodným využitím ve výuce, protože názorné vyučování je jistě velmi efektivní. Pokusím se logicky sestavit všechny možné dostupné informace, které by mohly posloužit pro výuku chromatografie v hodinách chemie. Učitel by zde měl mít možnost nalézt možnosti vysvětlení principu chromatografie od základní až po střední školu včetně návrhů pokusů, modelů a postupů. Vše se zdokumentuje na videozáznam. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Tématem mé diplomové práce je elementarizace chromatografických metod a zejména chromatografie plynové. Elementarizace a modelování jako názorné zjednodušení složitých témat je pro práci na základních školách i školách středních velmi vhodnou pomocí při vysvětlování věcí složitých. Stejným směrem se ubírá i tato práce. Směřuje od jednoduchých pokusů a seznámení s vlastní chromatografií vůbec, přes modelování chromatografie až k vlastnímu chromatografickému přístroji. Cílem mého snažení je možný postup nebo návod pro práci učitele při vyučování chromatografických metod. Chtěla bych učitele podrobně seznámit s pojmy elementarizace, modelování a vizualizace a s jejich vhodným využitím ve výuce, protože názorné vyučování je jistě velmi efektivní. Pokusím se logicky sestavit všechny možné dostupné informace, které by mohly posloužit pro výuku chromatografie v hodinách chemie. Učitel by zde měl mít možnost nalézt možnosti vysvětlení principu chromatografie od základní až po střední školu včetně návrhů pokusů, modelů a postupů. Vše se zdokumentuje na videozáznam. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemie | cs_CZ |
thesis.grade.code | U | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | U | |
dc.identifier.lisID | 990020223780106986 | |