Show simple item record

dc.contributor.advisorŠubrt, Richard
dc.contributor.authorHvojníková, Silvia
dc.date.accessioned2019-12-17T18:20:41Z
dc.date.available2019-12-17T18:20:41Z
dc.date.issued1992
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/87826
dc.languageslovenštinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.titleTelevízna reklama a jej posobenie na dospievajucu mládežsk_SK
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000764061
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
dc.identifier.lisID990007640610106986


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV