Show simple item record

Negotiations of sales representatives of pharmaceutical companies in the eyes of pharmaceutical assistants.
dc.contributor.advisorŠtegmannová, Ingrid
dc.creatorHutarová, Edita
dc.date.accessioned2017-08-29T09:59:31Z
dc.date.available2017-08-29T09:59:31Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/87659
dc.description.abstractEtické chování je neoddělitelnou součástí podnikatelského života a může mít zásadní vliv na firemní kulturu v obchodních společnostech a na jejich komunikaci s klienty. Cílem této práce bylo zjistit jak je vnímáno jednání obchodních zástupců farmaceutických firem farmaceutickými asistenty v lékárnách, popsat etické aspekty v této oblasti, a následně navrhnout doporučení pro úpravu vnitřních pravidel, hodnot či etického kodexu ve vybrané farmaceutické společnosti. K naplnění tohoto zadání došlo realizací kvalitativního výzkumu, s cílem analyzovat a hlouběji popsat, jak farmaceutičtí asistenti v lékárnách vnímají jednání obchodních zástupců farmaceutických firem. Aby se eliminovaly zjištěné okolnosti v tomto oboru, je navrženým doporučením pro vybranou společnost důkladná informovanost o etických zásadách a také je navrženo začlenění technik do vzdělávacího programu společnosti, které se zaměřují na empatii. Závěrem lze konstatovat, že dodržování etických zásad a správnou firemní kulturu ve společnosti lze považovat za klíčové v souvislosti s úspěšnou spoluprácí mezi obchodním zástupcem a lékárnou.cs_CZ
dc.description.abstractEthical behavior is an inseparable part of business life and can have a major impact on corporate culture in business companies and their communication with clients. The aim of this work was to find out how the behavior of sales representatives of pharmaceutical companies in pharmaceutical pharmacies is perceived, to describe the ethical aspects in this field, and then to propose recommendations for adjusting internal rules, values or ethical code in a selected pharmaceutical company. This task was accomplished by carrying out qualitative research to analyze and deeper describe how pharmaceutical assistants in pharmacies perceive the behavior of sales representatives of pharmaceutical companies. In order to eliminate the identified circumstances in this field, the proposed recommendation for the selected company is a thorough knowledge of ethical principles and the incorporation of techniques into the training program of the company that focus on empathy is proposed. In conclusion, adherence to ethical principles and the right corporate culture in the company can be considered crucial in the context of successful cooperation between the sales representative and the pharmacy.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectethicsen_US
dc.subjectethical principlesen_US
dc.subjectethical codeen_US
dc.subjectcorporate cultureen_US
dc.subjectconscienceen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectempathyen_US
dc.subjectetikacs_CZ
dc.subjectetické zásadycs_CZ
dc.subjectetický kodexcs_CZ
dc.subjectfiremní kulturacs_CZ
dc.subjectsvědomícs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectempatiecs_CZ
dc.titleJednání obchodních zástupců farmaceutických společností očima farmaceutických asistentů.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-22
dc.description.departmentDepartment of Management and Supervision in Social and Health Care Organisationsen_US
dc.description.departmentKatedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId187090
dc.title.translatedNegotiations of sales representatives of pharmaceutical companies in the eyes of pharmaceutical assistants.en_US
dc.contributor.refereeTrpišovský, Milan
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
thesis.degree.disciplineŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
thesis.degree.programSocial Policy and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
uk.degree-program.csSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Policy and Social Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csEtické chování je neoddělitelnou součástí podnikatelského života a může mít zásadní vliv na firemní kulturu v obchodních společnostech a na jejich komunikaci s klienty. Cílem této práce bylo zjistit jak je vnímáno jednání obchodních zástupců farmaceutických firem farmaceutickými asistenty v lékárnách, popsat etické aspekty v této oblasti, a následně navrhnout doporučení pro úpravu vnitřních pravidel, hodnot či etického kodexu ve vybrané farmaceutické společnosti. K naplnění tohoto zadání došlo realizací kvalitativního výzkumu, s cílem analyzovat a hlouběji popsat, jak farmaceutičtí asistenti v lékárnách vnímají jednání obchodních zástupců farmaceutických firem. Aby se eliminovaly zjištěné okolnosti v tomto oboru, je navrženým doporučením pro vybranou společnost důkladná informovanost o etických zásadách a také je navrženo začlenění technik do vzdělávacího programu společnosti, které se zaměřují na empatii. Závěrem lze konstatovat, že dodržování etických zásad a správnou firemní kulturu ve společnosti lze považovat za klíčové v souvislosti s úspěšnou spoluprácí mezi obchodním zástupcem a lékárnou.cs_CZ
uk.abstract.enEthical behavior is an inseparable part of business life and can have a major impact on corporate culture in business companies and their communication with clients. The aim of this work was to find out how the behavior of sales representatives of pharmaceutical companies in pharmaceutical pharmacies is perceived, to describe the ethical aspects in this field, and then to propose recommendations for adjusting internal rules, values or ethical code in a selected pharmaceutical company. This task was accomplished by carrying out qualitative research to analyze and deeper describe how pharmaceutical assistants in pharmacies perceive the behavior of sales representatives of pharmaceutical companies. In order to eliminate the identified circumstances in this field, the proposed recommendation for the selected company is a thorough knowledge of ethical principles and the incorporation of techniques into the training program of the company that focus on empathy is proposed. In conclusion, adherence to ethical principles and the right corporate culture in the company can be considered crucial in the context of successful cooperation between the sales representative and the pharmacy.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV