Zobrazit minimální záznam

Inspection of quality of social services in residential facilities
dc.contributor.advisorBaštecká, Bohumila
dc.creatorBartišová, Lucie
dc.date.accessioned2019-09-20T08:40:57Z
dc.date.available2019-09-20T08:40:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/87446
dc.description.abstractPředložená diplomová práce s názvem Inspekce kvality sociálních služeb v pobytových zařízeních má za cíl zjistit, jaký vliv má inspekce na podporu kvality pobytových sociálních služeb. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část se zabývá teoretickým rámcem vztahujícím se k danému tématu na základě odborné literatury. Teorie je tvořena 4 kapitolami, které pojednávají o sociálních službách, kvalitě, hodnotách, managementu kvality a o inspekci poskytování sociálních služeb. Druhá část představuje kvalitativní výzkum, který je postaven na rozhovorech s pěti respondenty. Rozhovory se zaměřují na osobní zkušenost inspektorů. Výzkum seznamuje čtenáře s výsledky analýzy dat, shrnutím výsledků analýzy dat a diskuzí. Výzkum předloží odpovědi na výzkumné otázky, jestli inspekce přispívá k tomu, aby zaměstnanci rozuměli smyslu standardů, jestli se podle nich chovají a zda ovlivňuje inspekce podobu sociálních služeb. Klíčová slova Sociální služby, pobytové sociální služby, kvalita, hodnoty, standardy kvality, management, inspekce poskytování sociálních služebcs_CZ
dc.description.abstractInspection of the quality of social services in residential facilities. The main goal of Inspection of the quality of social services in residential facilities is to describe the influence of inspection on quality of standards of service provided in controlled facilities. The thesis is divided in two parts. First part presents theroetical frame of discussed issue based on professional literature. This theoretical frame consists of four chapters which present social services in general, their quality and values, quality of management and inspection of social services. Second part includes qualitative research based on interviews with five respondents. Interviews are focused mainly on respondent's personal experiences. Results of data analysis, their overview and discussion are summarized. Based on data analysis answers to research questions are formulated. Research provides answers to how inspection of quality of social service contributes to better understanding of meaning of standards of quality by employees and how it influences behavior of employees and state of social service in general. Keywords Social services, residential social service, quality, values, quality standards, management, inspection of the quality of social service.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.subjectzákon o sociálních službách - standardy kvality sociálních služeb - inspekcecs_CZ
dc.subjectsocial services law - standards of quality of social services - inspectionen_US
dc.titleInspekce kvality sociálních služeb v pobytových zařízeníchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-13
dc.description.departmentKatedra teologické etikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Theological Ethicsen_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId142927
dc.title.translatedInspection of quality of social services in residential facilitiesen_US
dc.contributor.refereeMach, Petr
dc.identifier.aleph002147867
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKřesťanská humanitární a pastorační práce - diakonikacs_CZ
thesis.degree.disciplineChristian Social Practiceen_US
thesis.degree.programTheologyen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Katedra teologické etikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Department of Theological Ethicsen_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csKřesťanská humanitární a pastorační práce - diakonikacs_CZ
uk.degree-discipline.enChristian Social Practiceen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředložená diplomová práce s názvem Inspekce kvality sociálních služeb v pobytových zařízeních má za cíl zjistit, jaký vliv má inspekce na podporu kvality pobytových sociálních služeb. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část se zabývá teoretickým rámcem vztahujícím se k danému tématu na základě odborné literatury. Teorie je tvořena 4 kapitolami, které pojednávají o sociálních službách, kvalitě, hodnotách, managementu kvality a o inspekci poskytování sociálních služeb. Druhá část představuje kvalitativní výzkum, který je postaven na rozhovorech s pěti respondenty. Rozhovory se zaměřují na osobní zkušenost inspektorů. Výzkum seznamuje čtenáře s výsledky analýzy dat, shrnutím výsledků analýzy dat a diskuzí. Výzkum předloží odpovědi na výzkumné otázky, jestli inspekce přispívá k tomu, aby zaměstnanci rozuměli smyslu standardů, jestli se podle nich chovají a zda ovlivňuje inspekce podobu sociálních služeb. Klíčová slova Sociální služby, pobytové sociální služby, kvalita, hodnoty, standardy kvality, management, inspekce poskytování sociálních služebcs_CZ
uk.abstract.enInspection of the quality of social services in residential facilities. The main goal of Inspection of the quality of social services in residential facilities is to describe the influence of inspection on quality of standards of service provided in controlled facilities. The thesis is divided in two parts. First part presents theroetical frame of discussed issue based on professional literature. This theoretical frame consists of four chapters which present social services in general, their quality and values, quality of management and inspection of social services. Second part includes qualitative research based on interviews with five respondents. Interviews are focused mainly on respondent's personal experiences. Results of data analysis, their overview and discussion are summarized. Based on data analysis answers to research questions are formulated. Research provides answers to how inspection of quality of social service contributes to better understanding of meaning of standards of quality by employees and how it influences behavior of employees and state of social service in general. Keywords Social services, residential social service, quality, values, quality standards, management, inspection of the quality of social service.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Katedra teologické etikycs_CZ
thesis.grade.codeD
dc.identifier.lisID990021478670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV