dc.contributor.advisor | Váňová, Miroslava | |
dc.creator | Lísková, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2017-07-20T16:13:33Z | |
dc.date.available | 2017-07-20T16:13:33Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/86854 | |
dc.description.abstract | The Thesis deals with the Dalton Plan and it is divided into two parts. The theoretical part is concerned with the scientific literature connected with the pragmatic pedagogy, the Dalton Plan and specifics of the Dalton Plan in the Czech Republic. The goal of the empirical part is to research of social climate in Dalton and traditional classes and traditional classes and their mutually comparison. | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá Daltonským plánem a je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá vědeckou literaturou pragmatické pedagogiky, Daltonským plánem a specifikami Daltonského plánu v České republice. Cílem empirické části je výzkum sociálního klimatu v Daltonské a tradičních třídě a jejich vzájemné porovnání. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Pragmatická pedagogika | cs_CZ |
dc.subject | John Dewey | cs_CZ |
dc.subject | Daltonský plán | cs_CZ |
dc.subject | Helen Parkhurstová | cs_CZ |
dc.subject | školní třída | cs_CZ |
dc.subject | žáci | cs_CZ |
dc.subject | sociální klima třídy | cs_CZ |
dc.subject | Pragmatic pedagogy | en_US |
dc.subject | John Dewey | en_US |
dc.subject | the Dalton Plan | en_US |
dc.subject | Helen Parkhurst | en_US |
dc.subject | school class | en_US |
dc.subject | pupils | en_US |
dc.subject | social climate of school | en_US |
dc.title | Daltonský plán a jeho využití v současné době | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-06-26 | |
dc.description.department | HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 174827 | |
dc.title.translated | The Dalton Plan and its current use | en_US |
dc.contributor.referee | Leontovyčová, Jana | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching of Religion, Ethics and Philosophy | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství náboženství, etiky a filozofie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství náboženství, etiky a filozofie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching of Religion, Ethics and Philosophy | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá Daltonským plánem a je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá vědeckou literaturou pragmatické pedagogiky, Daltonským plánem a specifikami Daltonského plánu v České republice. Cílem empirické části je výzkum sociálního klimatu v Daltonské a tradičních třídě a jejich vzájemné porovnání. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The Thesis deals with the Dalton Plan and it is divided into two parts. The theoretical part is concerned with the scientific literature connected with the pragmatic pedagogy, the Dalton Plan and specifics of the Dalton Plan in the Czech Republic. The goal of the empirical part is to research of social climate in Dalton and traditional classes and traditional classes and their mutually comparison. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |