Show simple item record

Marketing communication of companies wia corporate periodicals on example of the Čilichili magazine
dc.contributor.advisorGroman, Martin
dc.creatorŠkardová, Lucie
dc.date.accessioned2017-07-20T14:36:33Z
dc.date.available2017-07-20T14:36:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86637
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá firemními časopisy, konkrétně těmi, které jsou zacíleny na zákazníky. Mezi zákaznická firemní periodika patří i vybraný časopis ČiliChili. Ten je v práci zkoumán z hlediska marketingové a mediální komunikace. Práce shrnuje historii a současnou situaci na poli firemních periodik, dostupnou literaturu a teorii. Metodickým východiskem práce je kvantitativní obsahová analýza a kvalitativní metoda - metoda orální historie. Analýza se zabývá převážně propojováním redakčního a marketingového obsahu. U časopisu je zkoumaná její redakční část - rozsah příspěvků, textu a obrazové struktury, témata, přítomnost marketingových nástrojů, jejich vyznění a podobně. Práce také zkoumá trendy časopisu od roku 2004 do roku 2016. Metoda rozhovoru s pamětníky doplňuje práci o jinak nedostupné informace. Výsledky kvantitativný analýzy jsou v závěru shrnuty společně s informacemi získanými rozhovory s pamětníky.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with corporate magazines, namely those that are aimed at customers. Customized corporate periodicals include selected magazine ČiliChili. It is examined in terms of marketing and media communication. The paper summarizes the history and current situation in the field of corporate periodicals, available literature and theory. The methodical basis of this thesis is quantitative content analysis and qualitative method - oral history method. The analysis focuses mainly on linking editorial and marketing content. The editorial part examines the scope of contributions, text and image structure, themes, the presence of marketing tools, their language, and so on. The work also examines the trends of the magazine from 2004 to 2016. The interview method with witnesses complements the work of otherwise inaccessible information. The results of the quantitative analysis are summed up together with the information obtained from the interviews with the witnesses.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectfiremní periodikacs_CZ
dc.subjectB2C časopisycs_CZ
dc.subjectzákaznické časopisycs_CZ
dc.subjectkvantitativní obsahová analýzacs_CZ
dc.subjectčasopis ČiliChilics_CZ
dc.subjectMarketing communicationen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectcorporate magazinesen_US
dc.subjectB2C magazinesen_US
dc.subjectcustomer magazinesen_US
dc.subjectcontent analysisen_US
dc.subjectČiliChili magazineen_US
dc.titleMarketingová komunikace firem prostřednictvím firemních periodik na příkladu časopisu ČiliChili.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-26
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId180613
dc.title.translatedMarketing communication of companies wia corporate periodicals on example of the Čilichili magazineen_US
dc.contributor.refereeZezulková, Markéta
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá firemními časopisy, konkrétně těmi, které jsou zacíleny na zákazníky. Mezi zákaznická firemní periodika patří i vybraný časopis ČiliChili. Ten je v práci zkoumán z hlediska marketingové a mediální komunikace. Práce shrnuje historii a současnou situaci na poli firemních periodik, dostupnou literaturu a teorii. Metodickým východiskem práce je kvantitativní obsahová analýza a kvalitativní metoda - metoda orální historie. Analýza se zabývá převážně propojováním redakčního a marketingového obsahu. U časopisu je zkoumaná její redakční část - rozsah příspěvků, textu a obrazové struktury, témata, přítomnost marketingových nástrojů, jejich vyznění a podobně. Práce také zkoumá trendy časopisu od roku 2004 do roku 2016. Metoda rozhovoru s pamětníky doplňuje práci o jinak nedostupné informace. Výsledky kvantitativný analýzy jsou v závěru shrnuty společně s informacemi získanými rozhovory s pamětníky.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with corporate magazines, namely those that are aimed at customers. Customized corporate periodicals include selected magazine ČiliChili. It is examined in terms of marketing and media communication. The paper summarizes the history and current situation in the field of corporate periodicals, available literature and theory. The methodical basis of this thesis is quantitative content analysis and qualitative method - oral history method. The analysis focuses mainly on linking editorial and marketing content. The editorial part examines the scope of contributions, text and image structure, themes, the presence of marketing tools, their language, and so on. The work also examines the trends of the magazine from 2004 to 2016. The interview method with witnesses complements the work of otherwise inaccessible information. The results of the quantitative analysis are summed up together with the information obtained from the interviews with the witnesses.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV