Zobrazit minimální záznam

The Role of Museums in Adult Education
dc.contributor.advisorŠerák, Michal
dc.creatorHercogová, Jana
dc.date.accessioned2017-07-20T14:14:39Z
dc.date.available2017-07-20T14:14:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86636
dc.description.abstractPráce se věnuje tématu muzeí a jejich role ve vzdělávání a učení se dospělých. Poskytuje základní přehled o vývoji muzeí a jejich edukační role v historii. Pozornost je věnována dospělým jako specifické cílové skupině muzejní edukace, jejich specifikům z hlediska volnočasové edukace a z hlediska procesu vzdělávání. Práce se dále zaměřuje na vzdělávací nabídku muzeí v oblasti formálního a neformálního vzdělávání a informálního učení. Součástí práce je kvalitativní šetření, které je zaměřeno na vzdělávací nabídku vybraných muzeí a na zohledňování specifik dospělých ze strany pracovníků v oblasti muzejní edukace. Klíčová slova muzeum, muzejní edukace, dospělý, vzdělávání dospělých, volnočasová edukace, neformální vzdělávání, informální učenícs_CZ
dc.description.abstractThe theses is focused on the topic of museums and their role in adult education and learning. It provides a basic overview of the development of museums and their educational role in history. A special attention is also paid to adults as a specific target group of the museum education, their specifics in terms of the leisure education and the educational process. It is also devoted to the educational offer of museums in the field of formal and non-formal education and informal learning. A part of the thesis is a qualitative survey that focuses on the educational offer of selected museums and to what extent the specifics of adults are taken into account by the staff in the area of the museum education. Key words museum, museum education, adult, adut education, leisure education, non-formal education, informal learningen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectmuzeum|muzejní edukace|dospělý|vzdělávání dospělých|neformální vzdělávání|informální učení|volnočasová edukacecs_CZ
dc.subjectmuseum|museum education|adult|adult education|informal learning|leisure time educationen_US
dc.titleRole muzeí ve vzdělávání dospělýchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-20
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId165842
dc.title.translatedThe Role of Museums in Adult Educationen_US
dc.contributor.refereeKopecký, Martin
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se věnuje tématu muzeí a jejich role ve vzdělávání a učení se dospělých. Poskytuje základní přehled o vývoji muzeí a jejich edukační role v historii. Pozornost je věnována dospělým jako specifické cílové skupině muzejní edukace, jejich specifikům z hlediska volnočasové edukace a z hlediska procesu vzdělávání. Práce se dále zaměřuje na vzdělávací nabídku muzeí v oblasti formálního a neformálního vzdělávání a informálního učení. Součástí práce je kvalitativní šetření, které je zaměřeno na vzdělávací nabídku vybraných muzeí a na zohledňování specifik dospělých ze strany pracovníků v oblasti muzejní edukace. Klíčová slova muzeum, muzejní edukace, dospělý, vzdělávání dospělých, volnočasová edukace, neformální vzdělávání, informální učenícs_CZ
uk.abstract.enThe theses is focused on the topic of museums and their role in adult education and learning. It provides a basic overview of the development of museums and their educational role in history. A special attention is also paid to adults as a specific target group of the museum education, their specifics in terms of the leisure education and the educational process. It is also devoted to the educational offer of museums in the field of formal and non-formal education and informal learning. A part of the thesis is a qualitative survey that focuses on the educational offer of selected museums and to what extent the specifics of adults are taken into account by the staff in the area of the museum education. Key words museum, museum education, adult, adut education, leisure education, non-formal education, informal learningen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV