Zobrazit minimální záznam

Corporate Volunteers Motivation
dc.contributor.advisorZáškodná, Helena
dc.creatorHavlenová, Veronika
dc.date.accessioned2017-07-20T14:09:48Z
dc.date.available2017-07-20T14:09:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86609
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na zkoumání motivace zaměstnanců k účasti na programech firemního dobrovolnictví. Teoretické kapitoly shrnují současné poznatky o fenoménu firemního dobrovolnictví a jeho východiscích - společenské odpovědnosti firem na jedné a dobrovolnictví na druhé straně. Práce se dále zabývá specifickou a v odborné literatuře jen málo popsanou oblastí expertního dobrovolnictví a na konkrétních příkladech z českého prostředí prezentuje její praktickou podobu. Dále se práce zaměřuje na různé teorie motivace k dobrovolnictví, se zvláštním důrazem na motivaci k firemnímu dobrovolnictví. Na teoretickou část práce navazuje empirické šetření zkoumající motivy firemních dobrovolníků k účasti na tomto typu dobrovolnictví, stejně jako jejich postoje k oblasti expertního dobrovolnictví a dále vnímané rozdíly mezi oblastmi firemního a nefiremního (občanského) dobrovolnictví. Klíčová slova Dobrovolnictví, dobrovolník, firemní dobrovolnictví, firemní dobrovolník, expertní dobrovolnictví, motivace k dobrovolnictví, společenská odpovědnost firem (CSR)cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis is focused on research of employee's motivation to participate in corporate volunteering programs. Theoretical chapters summarize contemporary knowledge of corporate volunteerism phenomenon and its roots - corporate social responsibility on one side and volunteering on the other. Thesis is also dealing with specific, still not very well examined area of skills-based volunteering and with use of particular examples from Czech environment it presents its actual form. Thesis deals with various theories for volunteer motivation. Theoretical part of thesis is followed by empirical research focused on motives of corporate volunteers for participation in this type of volunteerism, their attitudes toward skills-based volunteering and also perceived differences between corporate and noncorporate (civic) volunteering. Key words Volunteering, volunteer, corporate volunteering, corporate volunteer, skills-based volunteering, motivation for volunteering, corporate social responsibility (CSR)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectdobrovolnictví|firemní dobrovolnictví|expertní dobrovolnictví|motivace k dobrovolnictví|dobrovolník|firemní dobrovolník|společenská odpovědnost firem (CSR)cs_CZ
dc.subjectvolunteering|corporate volunteering|skills-based volunteering|volunteer|corporate volunteer|corporate social responsibility|motivation for volunteeringen_US
dc.titleMotivace firemních dobrovolníkůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-21
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId166591
dc.title.translatedCorporate Volunteers Motivationen_US
dc.contributor.refereeFrič, Pavol
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zaměřuje na zkoumání motivace zaměstnanců k účasti na programech firemního dobrovolnictví. Teoretické kapitoly shrnují současné poznatky o fenoménu firemního dobrovolnictví a jeho východiscích - společenské odpovědnosti firem na jedné a dobrovolnictví na druhé straně. Práce se dále zabývá specifickou a v odborné literatuře jen málo popsanou oblastí expertního dobrovolnictví a na konkrétních příkladech z českého prostředí prezentuje její praktickou podobu. Dále se práce zaměřuje na různé teorie motivace k dobrovolnictví, se zvláštním důrazem na motivaci k firemnímu dobrovolnictví. Na teoretickou část práce navazuje empirické šetření zkoumající motivy firemních dobrovolníků k účasti na tomto typu dobrovolnictví, stejně jako jejich postoje k oblasti expertního dobrovolnictví a dále vnímané rozdíly mezi oblastmi firemního a nefiremního (občanského) dobrovolnictví. Klíčová slova Dobrovolnictví, dobrovolník, firemní dobrovolnictví, firemní dobrovolník, expertní dobrovolnictví, motivace k dobrovolnictví, společenská odpovědnost firem (CSR)cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis is focused on research of employee's motivation to participate in corporate volunteering programs. Theoretical chapters summarize contemporary knowledge of corporate volunteerism phenomenon and its roots - corporate social responsibility on one side and volunteering on the other. Thesis is also dealing with specific, still not very well examined area of skills-based volunteering and with use of particular examples from Czech environment it presents its actual form. Thesis deals with various theories for volunteer motivation. Theoretical part of thesis is followed by empirical research focused on motives of corporate volunteers for participation in this type of volunteerism, their attitudes toward skills-based volunteering and also perceived differences between corporate and noncorporate (civic) volunteering. Key words Volunteering, volunteer, corporate volunteering, corporate volunteer, skills-based volunteering, motivation for volunteering, corporate social responsibility (CSR)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV