Zobrazit minimální záznam

Storytelling in Korean Online Games
dc.contributor.advisorLöwensteinová, Miriam
dc.creatorBišková, Lucie
dc.date.accessioned2021-03-24T10:13:09Z
dc.date.available2021-03-24T10:13:09Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86534
dc.description.abstractCílem této práce je analyzovat storytelling v korejských onlinových hrách, zastoupených na trhu především v podobě MMORPG žánru. V úvodní kapitole je představeno pět zásadních korejských MMORPG, se kterými se v práci bude nadále pracovat. Následující kapitoly se zabývají storytellingem v korejských MMORPG a jeho nástroji, pomocí kterých je do hry zabudován. Práce se následně zaměřuje především na praktickou analýzu vytyčených her a hledá v nich motivy, které se inspirují v asijské mytologii, historii či kultuře. Na závěr je v práci pro přehlednost uveden také slovníček pojmů, které se týkají zejména herního průmyslu. Všechny uvedené hry jsou z technických důvodů rozebírány v dostupné podobě v evropské verzi. Klíčová slova Korejské onlinové hry, MMORPG, storytelling, mytologie, multiplayer, asijské motivy, Heterocosmicacs_CZ
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to analyse storytelling in Korean online games, mainly represented by MMORPG genre. The first chapter introduces five essential Korean MMORPGs that will be subjected to the analyses throughout the thesis. Next chapters research storytelling in MMORPGs and its instruments, which are used to anchor the story inside the game. Main practical part then analyses mentioned online games and searches for motives based on Asian mythology, history and culture. For better comprehension a technical vocabulary related to gaming industry is also included at the end of the thesis. Because of technical reasons, all mentioned games are analysed in their European versions. Key words Korean online games, MMORPG, storytelling, mythology, multiplayer, asian motives, Heterocosmicaen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectKorean online games|MMORPG|storytelling|mythology|multiplayer|asian motives|Heterocosmicaen_US
dc.subjectKorejské onlinové hry|MMORPG|storytelling|mytologie|multiplayer|asijské motivy|Heterocosmicacs_CZ
dc.titleStorytelling v korejských onlinových hráchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-19
dc.description.departmentDepartment of Sinologyen_US
dc.description.departmentKatedra sinologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId178028
dc.title.translatedStorytelling in Korean Online Gamesen_US
dc.contributor.refereeHorák, Tomáš
dc.identifier.aleph002144924
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKoreanistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineKorean Studiesen_US
thesis.degree.programPhilologyen_US
thesis.degree.programFilologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sinologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Sinologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csKoreanistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enKorean Studiesen_US
uk.degree-program.csFilologiecs_CZ
uk.degree-program.enPhilologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této práce je analyzovat storytelling v korejských onlinových hrách, zastoupených na trhu především v podobě MMORPG žánru. V úvodní kapitole je představeno pět zásadních korejských MMORPG, se kterými se v práci bude nadále pracovat. Následující kapitoly se zabývají storytellingem v korejských MMORPG a jeho nástroji, pomocí kterých je do hry zabudován. Práce se následně zaměřuje především na praktickou analýzu vytyčených her a hledá v nich motivy, které se inspirují v asijské mytologii, historii či kultuře. Na závěr je v práci pro přehlednost uveden také slovníček pojmů, které se týkají zejména herního průmyslu. Všechny uvedené hry jsou z technických důvodů rozebírány v dostupné podobě v evropské verzi. Klíčová slova Korejské onlinové hry, MMORPG, storytelling, mytologie, multiplayer, asijské motivy, Heterocosmicacs_CZ
uk.abstract.enThe purpose of this thesis is to analyse storytelling in Korean online games, mainly represented by MMORPG genre. The first chapter introduces five essential Korean MMORPGs that will be subjected to the analyses throughout the thesis. Next chapters research storytelling in MMORPGs and its instruments, which are used to anchor the story inside the game. Main practical part then analyses mentioned online games and searches for motives based on Asian mythology, history and culture. For better comprehension a technical vocabulary related to gaming industry is also included at the end of the thesis. Because of technical reasons, all mentioned games are analysed in their European versions. Key words Korean online games, MMORPG, storytelling, mythology, multiplayer, asian motives, Heterocosmicaen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sinologiecs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantZemánek, Marek
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990021449240106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV