Show simple item record

Czech private press agencies on exmaple of agency Herminapress
dc.contributor.advisorTrunečková, Ludmila
dc.creatorNováková, Veronika
dc.date.accessioned2017-07-20T13:21:21Z
dc.date.available2017-07-20T13:21:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86489
dc.description.abstractDiplomová práce "České soukromé tiskové agentury na příkladu agentury Herminapress" prezentuje činnost soukromé tiskové agentury Herminapress, kterou původně jako fotoagenturu založil novinář a fotograf Jiří Herman v roce 2006, v kontextu působení soukromých tiskových agentur v českém prostředí po roce 1989 a v současnosti. Tato soukromá tisková agentura je na českém trhu unikátní, protože jako jediná nabízí svým odběratelům obsah v podobě fotografie, textu a videa, a svým klientům také služby, které by se daly označit jako public relations. Tato diplomová práce si proto klade za cíl popsat její místo na českém mediálním trhu a pokouší se pojmenovat rozdíl v přístupu produkce veřejné služby (ČTK) oproti produkci, která je primárně určená médiím lifestylového a bulvárního obsahu (Herminapress). Práce čerpá z vlastních zkušeností autorky, která pro tiskovou agenturu Herminapress tři roky vykonávala práci redaktorky a fotografky, dále z rozhovorů s jejími zaměstnanci, klienty a odběrateli, a z odborné literatury. Práce navazuje na diplomové a magisterské práce, které již k tématům soukromých tiskových agentur na českém mediálním trhu po roce 1989 vznikly.V praktické části autorka srovnává textové a obrazové výstupy Herminapress s produkcí České tiskové kanceláře.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis "Czech private press agencies on the example of Herminapress" presents work of the private press agency Herminapress which founded a journalist and photographer Jiří Herman originally as a photo agency in 2006, in the context of action private press agencies on a Czech media market after the year 1989 and in a present time. This private press agency is in the Czech media market unique, because as the only one it offers it's subscribers content in the form of a photograph, text and video, and it's clients also services which could be described as a public relations. This diploma thesis therefore puts a goal to define it's place on the Czech media market. By this work the author tries to define the difference between making the public servise content (ČTK) and work in private press company (Herminapress). The diploma thesis is based on the author's own three years lasting experience as an editor and photographer of the Herminapress, on the interviews with it's employees, clients and subscribers, and on the literature. The diploma thesis builds on a diploma and bachelor thesises which had been allready written to the issue of private press agencies on the czech media market after the year 1989. In the practical part of the work the author compares text and picture outputs of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleČeské soukromé tiskové agentury na příkladu agentury Herminapresscs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-22
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId180006
dc.title.translatedCzech private press agencies on exmaple of agency Herminapressen_US
dc.contributor.refereeOsvaldová, Barbora
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "České soukromé tiskové agentury na příkladu agentury Herminapress" prezentuje činnost soukromé tiskové agentury Herminapress, kterou původně jako fotoagenturu založil novinář a fotograf Jiří Herman v roce 2006, v kontextu působení soukromých tiskových agentur v českém prostředí po roce 1989 a v současnosti. Tato soukromá tisková agentura je na českém trhu unikátní, protože jako jediná nabízí svým odběratelům obsah v podobě fotografie, textu a videa, a svým klientům také služby, které by se daly označit jako public relations. Tato diplomová práce si proto klade za cíl popsat její místo na českém mediálním trhu a pokouší se pojmenovat rozdíl v přístupu produkce veřejné služby (ČTK) oproti produkci, která je primárně určená médiím lifestylového a bulvárního obsahu (Herminapress). Práce čerpá z vlastních zkušeností autorky, která pro tiskovou agenturu Herminapress tři roky vykonávala práci redaktorky a fotografky, dále z rozhovorů s jejími zaměstnanci, klienty a odběrateli, a z odborné literatury. Práce navazuje na diplomové a magisterské práce, které již k tématům soukromých tiskových agentur na českém mediálním trhu po roce 1989 vznikly.V praktické části autorka srovnává textové a obrazové výstupy Herminapress s produkcí České tiskové kanceláře.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis "Czech private press agencies on the example of Herminapress" presents work of the private press agency Herminapress which founded a journalist and photographer Jiří Herman originally as a photo agency in 2006, in the context of action private press agencies on a Czech media market after the year 1989 and in a present time. This private press agency is in the Czech media market unique, because as the only one it offers it's subscribers content in the form of a photograph, text and video, and it's clients also services which could be described as a public relations. This diploma thesis therefore puts a goal to define it's place on the Czech media market. By this work the author tries to define the difference between making the public servise content (ČTK) and work in private press company (Herminapress). The diploma thesis is based on the author's own three years lasting experience as an editor and photographer of the Herminapress, on the interviews with it's employees, clients and subscribers, and on the literature. The diploma thesis builds on a diploma and bachelor thesises which had been allready written to the issue of private press agencies on the czech media market after the year 1989. In the practical part of the work the author compares text and picture outputs of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV