Marketinkový výzkum spokojenosti zákazníků se službou aqua-aerobic ve firmě Baby Club Juklík, spol. s r.o.
A marketing reasearch project assessing customer satisfaction with aqua-aerobic services in the company Baby Club Juklík, Ltd.
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8625Identifiers
Study Information System: 29852
Collections
- Kvalifikační práce [8838]
Author
Advisor
Consultant
Malecha, Petr
Referee
Miler, Tomáš
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
24. 4. 2007
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službou aqua-aerobic ve firmě Baby Club Juklík, spol. s r.o. Title: A marketing reasearch project assessing customer satisfaction with aqua-aerobic services in the company Baby Club Juklík, Ltd. Cíl práce: Provést modelový marketingový výzkum ke službě aqua-aerobic ve firmě Baby Club Juklík, spol. s r.o. Metoda: Problém byl zkoumán pomocí marketingového výzkumu, metodou písemného dotazování s předem připraveným dotazníkem. Dotazník vyplňovali zákazníci firmy, kteří už alespoň jednou využili službu aqua-aerobic ve firmě Baby Club Juklík, spol. s r.o. Výsledky: Osvětlují použití marketingového výzkumu při sledování a monitorování spokojenosti zákazníků s určitou službou ve sportovním průmyslu. Klíčová slova: Marketing, služby, zákazník a spokojenost zákazníka, marketingový výzkum, dotazník, aqua-fitness, aqua-aerobic.
Title: Marketing survey of customer satisfaction with the aqua-aerobic service in the Baby Club Juklík, Ltd. Company. Aim of the thesis: To carry out a model marketing survey in connection with the aqua-aerobic service in the Baby Club Juklík, Ltd. Company. Method: The problem was examined by using a marketing survey, a method of a written interrogation with a prepared questionnaire. The questionnaire was filled in by the customers of the company, who have already at least once used the aqua-aerobic service in the Baby Club Juklík, Ltd. Company. Results: The results illustrate the usage of marketing survey in context of monitoring customer satisfaction with a certain service in the sports industry. Key words: Marketing, services, customer and customer satisfaction, marketing survey, questionnaire, aqua-fitness, aqua-aerobic.