Show simple item record

Communication strategy of fashion brand Everlane
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorFerreira de Sousa, Natalie
dc.date.accessioned2017-07-11T13:34:11Z
dc.date.available2017-07-11T13:34:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86224
dc.description.abstractBakalářská práce Komunikační strategie módní značky Everlane se zaměřuje na komunikační strategii amerického globálně působícího brandu Everlane, který funguje prostřednictvím e- shopu a nabízí minimalistickou moderní módu. Značka si zakládá na etických, ekologických a morálních hodnotách a její filosofie je postavena na 100% transparentnosti. Everlane je v tomto odvětví unikátní firmou, která si dokázala v poměrně krátkém čase vybudovat pozici a respekt na módním trhu. Cílem této práce je analýza komunikačních prostředků, které Everlane využívá pro komunikaci se svými klienty a komunitou. Součástí je i představení několika kampaní, které Everlane vytvořila, a které byly úspěšné. Nedílnou součástí práce je i stručný úvod do módního průmyslu, jeho vývoj v poslední letech a prolnutí s fenoménem udržitelnosti. V teoretické části se autorka zabývá fenoménem e-commerce z historického a teoretického hlediska. Následně se soustředí na způsob, jakým se e-commerce a móda propojují a komunikační prostředky, které využívá.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis Communication Strategy of Fashion Brand Everlane focuses on communication strategy of American brand Everlane that exists as an e-shop and offers modern minimalistic fashion. Brand is established on ethical, ecological and moral values and it's philosophy is based on 100% transparency. Everlane is considered as a unique company that in short time of it's existence achieved to become a respectable member in fashion industry. The aim of this thesis is to analyse Everlane communication tools used for communication with it's costumers and community. Part of this thesis is a presentation of few Everlane campaigns that were successful. Likewise the short introduction to fashion industry, evolution for last few years and which role plays sustainability, is included. In theoretical part of this thesis author is dealing with e-commerce phenomenon from historical and theoretical perspective. Also the focus is given to the connection between e-commerce, fashion and the tools that are being used.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectEverlanecs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjecte-commercecs_CZ
dc.subjectstrategiecs_CZ
dc.subjectmódacs_CZ
dc.subjectudržitelnostcs_CZ
dc.subjectmódní značkacs_CZ
dc.subjectEverlaneen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjecte-commerceen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectfashionen_US
dc.subjectsustainabilityen_US
dc.subjectfashion branden_US
dc.titleKomunikační strategie módní značky Everlanecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId179723
dc.title.translatedCommunication strategy of fashion brand Everlaneen_US
dc.contributor.refereeRosenfeldová, Jana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce Komunikační strategie módní značky Everlane se zaměřuje na komunikační strategii amerického globálně působícího brandu Everlane, který funguje prostřednictvím e- shopu a nabízí minimalistickou moderní módu. Značka si zakládá na etických, ekologických a morálních hodnotách a její filosofie je postavena na 100% transparentnosti. Everlane je v tomto odvětví unikátní firmou, která si dokázala v poměrně krátkém čase vybudovat pozici a respekt na módním trhu. Cílem této práce je analýza komunikačních prostředků, které Everlane využívá pro komunikaci se svými klienty a komunitou. Součástí je i představení několika kampaní, které Everlane vytvořila, a které byly úspěšné. Nedílnou součástí práce je i stručný úvod do módního průmyslu, jeho vývoj v poslední letech a prolnutí s fenoménem udržitelnosti. V teoretické části se autorka zabývá fenoménem e-commerce z historického a teoretického hlediska. Následně se soustředí na způsob, jakým se e-commerce a móda propojují a komunikační prostředky, které využívá.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis Communication Strategy of Fashion Brand Everlane focuses on communication strategy of American brand Everlane that exists as an e-shop and offers modern minimalistic fashion. Brand is established on ethical, ecological and moral values and it's philosophy is based on 100% transparency. Everlane is considered as a unique company that in short time of it's existence achieved to become a respectable member in fashion industry. The aim of this thesis is to analyse Everlane communication tools used for communication with it's costumers and community. Part of this thesis is a presentation of few Everlane campaigns that were successful. Likewise the short introduction to fashion industry, evolution for last few years and which role plays sustainability, is included. In theoretical part of this thesis author is dealing with e-commerce phenomenon from historical and theoretical perspective. Also the focus is given to the connection between e-commerce, fashion and the tools that are being used.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV