Zobrazit minimální záznam

Czech Philharmonic Children's Choir - the new PR strategy in media
dc.contributor.advisorSládková, Hana
dc.creatorNěmečková, Marie
dc.date.accessioned2017-07-11T13:32:08Z
dc.date.available2017-07-11T13:32:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86212
dc.description.abstractTématem předkládané bakalářské práce je Kühnův dětský sbor a (efektivita) jeho marketingová a PR strategie před nástupem nového vedení a po jeho nástupu. Za využití kvantitativní obsahové analýzy je zkoumán dopad této strategie v médiích, a to na vzorku dvou tištěných periodik, dvou zpravodajských serverů a jednoho specializovaného magazínu, v rozsahu osmi let (1.1.2008-31.12.2015). Práce dochází k závěru, že počet informací o sboru se v médiích navýšil, ovšem počet článků zůstal stejný.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the Czech Philharmonic Children's Choir and its Public Relations strategy. Using the content analysis method, the thesis tries to prove that the management (which came to office in late 2011) had a significant impact on the choir's image in media. The research then shows that the new strategy only improved the quantity of information provided by the media within the same number of articles.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectKühnův dětský sborcs_CZ
dc.subjectPublic Relationscs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectobsahová analýzacs_CZ
dc.subjectCzech Philharmonic Children's Choiren_US
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectContent Analysisen_US
dc.titleKühnův dětský sbor - obraz nové PR strategie v médiíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-20
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId180529
dc.title.translatedCzech Philharmonic Children's Choir - the new PR strategy in mediaen_US
dc.contributor.refereeWolák, Radim
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem předkládané bakalářské práce je Kühnův dětský sbor a (efektivita) jeho marketingová a PR strategie před nástupem nového vedení a po jeho nástupu. Za využití kvantitativní obsahové analýzy je zkoumán dopad této strategie v médiích, a to na vzorku dvou tištěných periodik, dvou zpravodajských serverů a jednoho specializovaného magazínu, v rozsahu osmi let (1.1.2008-31.12.2015). Práce dochází k závěru, že počet informací o sboru se v médiích navýšil, ovšem počet článků zůstal stejný.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis focuses on the Czech Philharmonic Children's Choir and its Public Relations strategy. Using the content analysis method, the thesis tries to prove that the management (which came to office in late 2011) had a significant impact on the choir's image in media. The research then shows that the new strategy only improved the quantity of information provided by the media within the same number of articles.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV