Zobrazit minimální záznam

Marketing in social businesses
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorHoulíková, Martina
dc.date.accessioned2017-07-11T13:22:19Z
dc.date.available2017-07-11T13:22:19Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86155
dc.description.abstract(abstrakt) Bakalářská práce Marketing sociálních podniků se věnuje současnému nově vznikajícímu fenoménu u nás - sociálnímu podnikání, zejména pak neprozkoumané oblasti marketingu sociálních podniků. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy sociální ekonomika, sociální podnik a třetí sektor. Další problematické pojmy, které práce vysvětluje je koncepce CSR a sociální marketing. V další části jsou pak představeny principy sociálních podniků a příklad sociálního podniku. Práce se zaobírá problematikou sociálního podnikání a přináší ucelený přehled o aktuálním stavu českých sociálních podniků. Práce se následně věnuje aktuálnímu stavu marketingu sociálních podniků a marketingové teorii. Práce mapuje nedostatky v této oblasti, stejně tak v oblasti komunikace. Autorka pak v praktické části porovnává tento stav s teorií a přináší návrhy na další rozvoj marketingu a komunikace sociálním podnikům.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis Marketing of social enterprises deals with the current emerging phenomenon in our society - social enterprise. Then it examines especially unexplored area of marketing in social enterprises. The theoretical part explains the concepts of social economy, social enterprise and the third sector. Other problematic concepts which are explained are the concept of CSR and social marketing. In the next part, the principles of social enterprises are mentioned and an example of a social enterprise is presented. The thesis follows up the problematics of social entrepreneurship and provides a comprehensive overview of the current situation of Czech social enterprises. The thesis also deals with the current state of marketing in social enterprises and marketing theory. It also maps the shortcomings in this area, as well as in the field of communication. In the practical part, the author compares this current state to the marketing theory and propose ssuggestions for further development of marketing and communication in social enterprises.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectsociální podnikánícs_CZ
dc.subjectsociální podnikcs_CZ
dc.subjectCSRcs_CZ
dc.subjectsociální marketingcs_CZ
dc.subjectmarketing sociálních podnikůcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikace sociálních podnikůcs_CZ
dc.subjectsocial entrepreneurshipen_US
dc.subjectsocial enterpriseen_US
dc.subjectCSRen_US
dc.subjectsocial marketingen_US
dc.subjectmarketing in social businessesen_US
dc.subjectmarketing communication of social enterprisesen_US
dc.titleMarketing sociálních podnikůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId166476
dc.title.translatedMarketing in social businessesen_US
dc.contributor.refereeRosenfeldová, Jana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs(abstrakt) Bakalářská práce Marketing sociálních podniků se věnuje současnému nově vznikajícímu fenoménu u nás - sociálnímu podnikání, zejména pak neprozkoumané oblasti marketingu sociálních podniků. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy sociální ekonomika, sociální podnik a třetí sektor. Další problematické pojmy, které práce vysvětluje je koncepce CSR a sociální marketing. V další části jsou pak představeny principy sociálních podniků a příklad sociálního podniku. Práce se zaobírá problematikou sociálního podnikání a přináší ucelený přehled o aktuálním stavu českých sociálních podniků. Práce se následně věnuje aktuálnímu stavu marketingu sociálních podniků a marketingové teorii. Práce mapuje nedostatky v této oblasti, stejně tak v oblasti komunikace. Autorka pak v praktické části porovnává tento stav s teorií a přináší návrhy na další rozvoj marketingu a komunikace sociálním podnikům.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis Marketing of social enterprises deals with the current emerging phenomenon in our society - social enterprise. Then it examines especially unexplored area of marketing in social enterprises. The theoretical part explains the concepts of social economy, social enterprise and the third sector. Other problematic concepts which are explained are the concept of CSR and social marketing. In the next part, the principles of social enterprises are mentioned and an example of a social enterprise is presented. The thesis follows up the problematics of social entrepreneurship and provides a comprehensive overview of the current situation of Czech social enterprises. The thesis also deals with the current state of marketing in social enterprises and marketing theory. It also maps the shortcomings in this area, as well as in the field of communication. In the practical part, the author compares this current state to the marketing theory and propose ssuggestions for further development of marketing and communication in social enterprises.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV