Zobrazit minimální záznam

Political marketing in the EU: comparing ANO and ALDE
dc.contributor.advisorTomalová, Eliška
dc.creatorKordač, Adam
dc.date.accessioned2020-08-24T16:32:40Z
dc.date.available2020-08-24T16:32:40Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86102
dc.description.abstractAdam Kordač Tato práce analyzuje dvě úrovně politické komunikace a politického marketingu v rámci Evropské unie. Práce postupně rozebírá politický marketing jako takový, následně se zaměřuje na analýzu hnutí ANO 2011, dále pokračuje analýzou zvolené "politické strany na evropské úrovni", kterou je Aliance liberálů a demokratů pro Evropu. Obě části analýzy jsou vyhodnocovány na základě takzvaného "Plasserova" modelu a modelu Jennifer Lees-Marshmentové. Zatímco Plasser srovnává znaky politických subjektů v rozdílných časových úsecích, tak Jeniffer Lees- Marshmentová zkoumá rozdílné typy stran na základě jejich orientace vůči politickému marketingu. Na problematiku pohlíží skrze souběžný výklad teorie v rámci komparativní analýzy a to za pomoci dvou teoretických modelů. Ty nastiňují rozdílné aspekty vývoje komunikačních systémů, které v posledních dvaceti letech prostupují politickými subjekty v Evropě a v Severní Americe. Práce se zabývá otázkou, zda-li je systém politické komunikace na úrovni "eurostran" úměrně vyvinutý tomu na úrovni národních politických subjektů. Hypotézou je předpoklad, že systém "eurostran" v řadě aspektů zaostává za tím národním.cs_CZ
dc.description.abstractAdam Kordač This master thesis analyses two levels of political communication and political marketing in the context of the European Union. The thesis gradually analyses main principles of political marketing, then analyses political movement ANO 2011 and then analyses its counterpart which is Alliance of liberals and democrats for Europe. The thesis is created under the pretext of two major theoretical political marketing and communication models. Those are the so-called "Plasser" model and Jennifer Lees-Marshment model. They analyse the situation from two viewpoints: Plasser analyses the historical development of political communication while Lees-Marshment looks to the differing aspects of contemporary parties. It is based on the principles of comparative analysis. It askes a question if the "europarties" are on the same level of development like the national counterparts while the hypothesis is that it is lagging behind.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectpolitický marketingcs_CZ
dc.subjectEvropská uniecs_CZ
dc.subjectANOcs_CZ
dc.subjectALDEcs_CZ
dc.subjectpolitical marketingen_US
dc.subjectEUen_US
dc.subjectANOen_US
dc.subjectALDEen_US
dc.titlePolitický marketing v EU: srovnání hnutí ANO a ALDEcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-19
dc.description.departmentDepartment of European Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra evropských studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId190671
dc.title.translatedPolitical marketing in the EU: comparing ANO and ALDEen_US
dc.contributor.refereeKasáková, Zuzana
dc.identifier.aleph002144041
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEuropean Studiesen_US
thesis.degree.disciplineEvropská studiacs_CZ
thesis.degree.programMezinárodní teritoriální studiacs_CZ
thesis.degree.programInternational Area Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra evropských studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of European Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEvropská studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enEuropean Studiesen_US
uk.degree-program.csMezinárodní teritoriální studiacs_CZ
uk.degree-program.enInternational Area Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csAdam Kordač Tato práce analyzuje dvě úrovně politické komunikace a politického marketingu v rámci Evropské unie. Práce postupně rozebírá politický marketing jako takový, následně se zaměřuje na analýzu hnutí ANO 2011, dále pokračuje analýzou zvolené "politické strany na evropské úrovni", kterou je Aliance liberálů a demokratů pro Evropu. Obě části analýzy jsou vyhodnocovány na základě takzvaného "Plasserova" modelu a modelu Jennifer Lees-Marshmentové. Zatímco Plasser srovnává znaky politických subjektů v rozdílných časových úsecích, tak Jeniffer Lees- Marshmentová zkoumá rozdílné typy stran na základě jejich orientace vůči politickému marketingu. Na problematiku pohlíží skrze souběžný výklad teorie v rámci komparativní analýzy a to za pomoci dvou teoretických modelů. Ty nastiňují rozdílné aspekty vývoje komunikačních systémů, které v posledních dvaceti letech prostupují politickými subjekty v Evropě a v Severní Americe. Práce se zabývá otázkou, zda-li je systém politické komunikace na úrovni "eurostran" úměrně vyvinutý tomu na úrovni národních politických subjektů. Hypotézou je předpoklad, že systém "eurostran" v řadě aspektů zaostává za tím národním.cs_CZ
uk.abstract.enAdam Kordač This master thesis analyses two levels of political communication and political marketing in the context of the European Union. The thesis gradually analyses main principles of political marketing, then analyses political movement ANO 2011 and then analyses its counterpart which is Alliance of liberals and democrats for Europe. The thesis is created under the pretext of two major theoretical political marketing and communication models. Those are the so-called "Plasser" model and Jennifer Lees-Marshment model. They analyse the situation from two viewpoints: Plasser analyses the historical development of political communication while Lees-Marshment looks to the differing aspects of contemporary parties. It is based on the principles of comparative analysis. It askes a question if the "europarties" are on the same level of development like the national counterparts while the hypothesis is that it is lagging behind.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra evropských studiícs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990021440410106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV