Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of the brand Royal Canin in the years 2014-2016
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorMalá, Anna
dc.date.accessioned2017-07-10T10:05:12Z
dc.date.available2017-07-10T10:05:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86093
dc.description.abstractBakalářská práce "Marketingová komunikace značky Royal Canin v letech 2014-2016" popisuje marketingovou komunikaci značky Royal Canin, která se zabývá výrobou superprémiových krmiv pro psy a kočky. V práci byla aplikována deskriptivní analýza. Práce v první části popisuje základní informace o společnosti Royal Canin, její historii, podstatu a identitu, umístění na trhu a definuje její hlavní konkurenty (Hill's, Purina Pro Plan a Brit). V druhé části je popsána marketingová komunikace značky Royal Canin a také popisuje její marketingový mix. Třetí část se věnuje komunikačnímu mixu značky, který obsahuje tištěnou a outdoor reklamu, on-line komunikace (webové stránky, sociální sítě), podporu prodeje (akce na prodejnách, věrnostní program), veletrhy, výstavy a PR aktivity (sponzoring, dárcovství, eventy a media relations). Čtvrtá část srovnává komunikační mix značky s aktivitami konkurenčních značek Hill's, Purina Pro Plan a Brit. V páté závěrečné části práce hodnotí komunikační mix značky Royal Canin a navrhuje možné změny v komunikaci do budoucna.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Marketing Communication of Royal Canin in 2014-2016" describes the marketing communication of Royal Canin which manufactures super-premium food for dogs and cats. Descriptive analysis was applied in the thesis. The thesis in the first part describes basic information about Royal Canin, its history, essence and identity, market placement and defines its main competitors (Hill's, Purina Pro Plan and Brit). The second part describes marketing communication of Royal Canin and also describes its marketing mix. The third part deals with a brand communication mix that includes printed and outdoor advertising, on-line communications (websites, social networks), sales support (shop events, loyalty program), fairs, exhibitions and PR activities (sponsorship, donations, events and media relations). The fourth part compares the brand's communication mix with the activities of competing brands Hill's, Purina Pro Plan, and Brit. In the fifth part of the thesis, the Royal Canin communication mix is evaluated and there are suggested possible changes in communication for the future.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectZnačkacs_CZ
dc.subjectRoyal Canincs_CZ
dc.subjectkrmivacs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectBranden_US
dc.subjectRoyal Caninen_US
dc.subjectpet fooden_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.titleMarketingová komunikace značky Royal Canin v letech 2014-2016cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-19
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId175848
dc.title.translatedMarketing communication of the brand Royal Canin in the years 2014-2016en_US
dc.contributor.refereeObluk, Ondřej
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Marketingová komunikace značky Royal Canin v letech 2014-2016" popisuje marketingovou komunikaci značky Royal Canin, která se zabývá výrobou superprémiových krmiv pro psy a kočky. V práci byla aplikována deskriptivní analýza. Práce v první části popisuje základní informace o společnosti Royal Canin, její historii, podstatu a identitu, umístění na trhu a definuje její hlavní konkurenty (Hill's, Purina Pro Plan a Brit). V druhé části je popsána marketingová komunikace značky Royal Canin a také popisuje její marketingový mix. Třetí část se věnuje komunikačnímu mixu značky, který obsahuje tištěnou a outdoor reklamu, on-line komunikace (webové stránky, sociální sítě), podporu prodeje (akce na prodejnách, věrnostní program), veletrhy, výstavy a PR aktivity (sponzoring, dárcovství, eventy a media relations). Čtvrtá část srovnává komunikační mix značky s aktivitami konkurenčních značek Hill's, Purina Pro Plan a Brit. V páté závěrečné části práce hodnotí komunikační mix značky Royal Canin a navrhuje možné změny v komunikaci do budoucna.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis "Marketing Communication of Royal Canin in 2014-2016" describes the marketing communication of Royal Canin which manufactures super-premium food for dogs and cats. Descriptive analysis was applied in the thesis. The thesis in the first part describes basic information about Royal Canin, its history, essence and identity, market placement and defines its main competitors (Hill's, Purina Pro Plan and Brit). The second part describes marketing communication of Royal Canin and also describes its marketing mix. The third part deals with a brand communication mix that includes printed and outdoor advertising, on-line communications (websites, social networks), sales support (shop events, loyalty program), fairs, exhibitions and PR activities (sponsorship, donations, events and media relations). The fourth part compares the brand's communication mix with the activities of competing brands Hill's, Purina Pro Plan, and Brit. In the fifth part of the thesis, the Royal Canin communication mix is evaluated and there are suggested possible changes in communication for the future.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV