Marketingová komunikace značky Royal Canin v letech 2014-2016
Marketing communication of the brand Royal Canin in the years 2014-2016
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86093Identifikátory
SIS: 175848
Kolekce
- Kvalifikační práce [18160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Obluk, Ondřej
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra žurnalistiky
Datum obhajoby
19. 6. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Značka, Royal Canin, krmiva, marketingový mix, komunikační mixKlíčová slova (anglicky)
Brand, Royal Canin, pet food, marketing mix, communication mixBakalářská práce "Marketingová komunikace značky Royal Canin v letech 2014-2016" popisuje marketingovou komunikaci značky Royal Canin, která se zabývá výrobou superprémiových krmiv pro psy a kočky. V práci byla aplikována deskriptivní analýza. Práce v první části popisuje základní informace o společnosti Royal Canin, její historii, podstatu a identitu, umístění na trhu a definuje její hlavní konkurenty (Hill's, Purina Pro Plan a Brit). V druhé části je popsána marketingová komunikace značky Royal Canin a také popisuje její marketingový mix. Třetí část se věnuje komunikačnímu mixu značky, který obsahuje tištěnou a outdoor reklamu, on-line komunikace (webové stránky, sociální sítě), podporu prodeje (akce na prodejnách, věrnostní program), veletrhy, výstavy a PR aktivity (sponzoring, dárcovství, eventy a media relations). Čtvrtá část srovnává komunikační mix značky s aktivitami konkurenčních značek Hill's, Purina Pro Plan a Brit. V páté závěrečné části práce hodnotí komunikační mix značky Royal Canin a navrhuje možné změny v komunikaci do budoucna.
The bachelor thesis "Marketing Communication of Royal Canin in 2014-2016" describes the marketing communication of Royal Canin which manufactures super-premium food for dogs and cats. Descriptive analysis was applied in the thesis. The thesis in the first part describes basic information about Royal Canin, its history, essence and identity, market placement and defines its main competitors (Hill's, Purina Pro Plan and Brit). The second part describes marketing communication of Royal Canin and also describes its marketing mix. The third part deals with a brand communication mix that includes printed and outdoor advertising, on-line communications (websites, social networks), sales support (shop events, loyalty program), fairs, exhibitions and PR activities (sponsorship, donations, events and media relations). The fourth part compares the brand's communication mix with the activities of competing brands Hill's, Purina Pro Plan, and Brit. In the fifth part of the thesis, the Royal Canin communication mix is evaluated and there are suggested possible changes in communication for the future.