Zobrazit minimální záznam

Multiple Brand Celebrity Endorsement: David Beckham Case Study
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorHiblerová, Adéla
dc.date.accessioned2017-07-10T10:04:24Z
dc.date.available2017-07-10T10:04:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86088
dc.description.abstract(abstrakt) Bakalářská práce Multiple Brand Celebrity Endorsement: Případová studie David Beckham se zabývá problematikou vícečetné podpory značek jednou celebritou. Pro správné zasazení této problematiky do širšího kontextu marketingové komunikace se nejdříve zabývá oblastí celebrity endorsementu jako takového, definuje pojem celebrita a představuje možné způsoby spolupráce celebrity a značky. Dále jmenuje důvody a rizika takovéto spolupráce, zabývá se efektivitou celebrity endorsementu a představuje teorie výběru vhodné celebrity pro marketingovou komunikaci značek. Nakonec definuje samotný pojem multiple brand celebrity endorsement a shrnuje výsledky výzkumů zabývajících se tímto fenoménem. Praktická část práce představuje problematiku multiple brand celebrity endorsementu na příkladu jednoho z nejznámějších fotbalistů, Davida Beckhama, a jeho spolupracích se značkami. Vysvětluje jeho osobní i profesní zázemí a atraktivitu pro značky a analyzuje jeho spolupráce se značkami v letech 2006-2016. Součástí práce je i dotazníkové šetření, jehož tématem je vnímání osobnosti Davida Beckhama ve spojitosti s jeho angažováním se jako tváře značek, jakými je např. Adidas, Pepsi, H&M nebo Armani.cs_CZ
dc.description.abstractThe Bachelor's Thesis on the topic of Multiple Brand Celebrity Endorsement: David Beckham Case Study focuses primarily on the issue of multiple endorsement of a number of brands by one celebrity. To be able to put this topic into perspective does this thesis begin with a description of celebrity endorsement as itself, defines 'celebrity', and also introduces various approaches towards cooperation of a celebrity and a brand in general. Consequently, reasons for and risks of such cooperation are listed, effectivity of celebrity endorsement is studied, and theories of how to choose the right celebrity are presented. Finally, the term 'multiple brand celebrity endorsement' is defined and outcomes of various research conducted by 3rd parties, which is related to this phenomenon, is summarized. The practical section of this thesis applies the concept of multiple brand celebrity endorsement on one of the best known football players of today, David Beckham, and on his brand cooperations. The personal and professional background, as well as the main attributes of David Beckham are described. Consequently, the reasons why cooperation with him is attractive for brands is depicted and, furthermore, such cooperations in a ten-year time-frame (2006-2016) will be analyzed. A part of this thesis is also a...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectCelebrity endorsementcs_CZ
dc.subjectmultiple brand celebrity endorsementcs_CZ
dc.subjectcelebritacs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjectDavid Beckhamcs_CZ
dc.subjectCelebrity endorsementen_US
dc.subjectMultiple Brand Celebrity Endorsementen_US
dc.subjectCelebrityen_US
dc.subjectBranden_US
dc.subjectDavid Beckhamen_US
dc.titleMultiple Brand Celebrity Endorsement: Případová studie David Beckhamcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId179745
dc.title.translatedMultiple Brand Celebrity Endorsement: David Beckham Case Studyen_US
dc.contributor.refereeŠesták, Zdeněk
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs(abstrakt) Bakalářská práce Multiple Brand Celebrity Endorsement: Případová studie David Beckham se zabývá problematikou vícečetné podpory značek jednou celebritou. Pro správné zasazení této problematiky do širšího kontextu marketingové komunikace se nejdříve zabývá oblastí celebrity endorsementu jako takového, definuje pojem celebrita a představuje možné způsoby spolupráce celebrity a značky. Dále jmenuje důvody a rizika takovéto spolupráce, zabývá se efektivitou celebrity endorsementu a představuje teorie výběru vhodné celebrity pro marketingovou komunikaci značek. Nakonec definuje samotný pojem multiple brand celebrity endorsement a shrnuje výsledky výzkumů zabývajících se tímto fenoménem. Praktická část práce představuje problematiku multiple brand celebrity endorsementu na příkladu jednoho z nejznámějších fotbalistů, Davida Beckhama, a jeho spolupracích se značkami. Vysvětluje jeho osobní i profesní zázemí a atraktivitu pro značky a analyzuje jeho spolupráce se značkami v letech 2006-2016. Součástí práce je i dotazníkové šetření, jehož tématem je vnímání osobnosti Davida Beckhama ve spojitosti s jeho angažováním se jako tváře značek, jakými je např. Adidas, Pepsi, H&M nebo Armani.cs_CZ
uk.abstract.enThe Bachelor's Thesis on the topic of Multiple Brand Celebrity Endorsement: David Beckham Case Study focuses primarily on the issue of multiple endorsement of a number of brands by one celebrity. To be able to put this topic into perspective does this thesis begin with a description of celebrity endorsement as itself, defines 'celebrity', and also introduces various approaches towards cooperation of a celebrity and a brand in general. Consequently, reasons for and risks of such cooperation are listed, effectivity of celebrity endorsement is studied, and theories of how to choose the right celebrity are presented. Finally, the term 'multiple brand celebrity endorsement' is defined and outcomes of various research conducted by 3rd parties, which is related to this phenomenon, is summarized. The practical section of this thesis applies the concept of multiple brand celebrity endorsement on one of the best known football players of today, David Beckham, and on his brand cooperations. The personal and professional background, as well as the main attributes of David Beckham are described. Consequently, the reasons why cooperation with him is attractive for brands is depicted and, furthermore, such cooperations in a ten-year time-frame (2006-2016) will be analyzed. A part of this thesis is also a...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV