Zobrazit minimální záznam

Analysis of the perception of the "Changing the airport for you" campaign carried out by Vaclav Havel Airport Prague
dc.contributor.advisorKlimeš, David
dc.creatorEl Bournová, Hana
dc.date.accessioned2017-07-10T10:03:56Z
dc.date.available2017-07-10T10:03:56Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86085
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectLetiště Václava Havla Prahacs_CZ
dc.subjectmarketing cestovního ruchucs_CZ
dc.subjecttrendy v leteckém marketingucs_CZ
dc.subjectmarketing letištěcs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectanalýza kampaněcs_CZ
dc.subjectVaclav Havel Airport Pragueen_US
dc.subjecttourism marketingen_US
dc.subjecttrends in aviation marketingen_US
dc.subjectairport marketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectcampaign analysisen_US
dc.titleAnalýza vnímání kampaně "Měníme letiště pro vás" Letiště Václav Havla Prahacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId179722
dc.title.translatedAnalysis of the perception of the "Changing the airport for you" campaign carried out by Vaclav Havel Airport Pragueen_US
dc.contributor.refereeShavit, Anna
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV