Show simple item record

Communication of the Czech National Bank During the Foreign Exchange Interventions in 2013
dc.contributor.advisorKlimeš, David
dc.creatorHanka, Filip
dc.date.accessioned2017-07-10T09:58:05Z
dc.date.available2017-07-10T09:58:05Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86052
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na komunikaci České národní banky v období dva týdny před a dva týdny po oznámení měnové intervence v roce 2013. V teoretické části autor zasazuje komunikaci ČNB do oborového kontextu a přichází s vlastní definicí komunikace centrálních bank. Rozebírány jsou pojmy jako krizová komunikace, finanční PR a komunikace veřejné správy. V deskriptivní části práce je popsána společensko-ekonomická situace před zahájením intervence a důvod, proč k tomuto kroku musela ČNB přistoupit. V praktické části je rozebrána metoda práce, kterou je případová studie, a jsou položeny výzkumné otázky. Dále je popsán sběr dat a různé formy kvalitativního výzkumu, které autor v případové studii aplikoval. V analytické části se autor zabývá případovou studií, popisuje pojem intervence a detailně analyzuje komunikaci ČNB a její dopady v definovaném období. Závěr práce tvoří souhrn získaných dat. Zároveň v něm autor přichází s odpověďmi na výzkumné otázky a s komunikačním doporučením.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis focuses on communication of the Czech National Bank during the period two weeks prior and two weeks after the announcement of monetary intervention in the year of 2013. Theoretical part consists of contextualization of the Czech National Bank communication into the scope of marketing communication and public relations studies. Author in this chapter also comes up with his own definition of central bank communication. Descriptive part of this thesis consists of description of socio-economical situation which predated the monetary intervention. Practical part deals with the case study research method and research questions are given. Analytical part consists of case study of communication of the CNB during given period. In conclusion of this thesis is a summary of analysed data and the authors' communicational recommendation.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectČeská národní bankacs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectfinanční PRcs_CZ
dc.subjectkomunikace centrálních bankcs_CZ
dc.subjectměnová intervencecs_CZ
dc.subjectpřípadová studiecs_CZ
dc.subjectCzech National Banken_US
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectFinancial PRen_US
dc.subjectCommunication of Central Banksen_US
dc.subjectMonetary interventionen_US
dc.subjectCase studyen_US
dc.titleKomunikace České národní banky během měnové intervence v roce 2013cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId179728
dc.title.translatedCommunication of the Czech National Bank During the Foreign Exchange Interventions in 2013en_US
dc.contributor.refereeShavit, Anna
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zaměřuje na komunikaci České národní banky v období dva týdny před a dva týdny po oznámení měnové intervence v roce 2013. V teoretické části autor zasazuje komunikaci ČNB do oborového kontextu a přichází s vlastní definicí komunikace centrálních bank. Rozebírány jsou pojmy jako krizová komunikace, finanční PR a komunikace veřejné správy. V deskriptivní části práce je popsána společensko-ekonomická situace před zahájením intervence a důvod, proč k tomuto kroku musela ČNB přistoupit. V praktické části je rozebrána metoda práce, kterou je případová studie, a jsou položeny výzkumné otázky. Dále je popsán sběr dat a různé formy kvalitativního výzkumu, které autor v případové studii aplikoval. V analytické části se autor zabývá případovou studií, popisuje pojem intervence a detailně analyzuje komunikaci ČNB a její dopady v definovaném období. Závěr práce tvoří souhrn získaných dat. Zároveň v něm autor přichází s odpověďmi na výzkumné otázky a s komunikačním doporučením.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis focuses on communication of the Czech National Bank during the period two weeks prior and two weeks after the announcement of monetary intervention in the year of 2013. Theoretical part consists of contextualization of the Czech National Bank communication into the scope of marketing communication and public relations studies. Author in this chapter also comes up with his own definition of central bank communication. Descriptive part of this thesis consists of description of socio-economical situation which predated the monetary intervention. Practical part deals with the case study research method and research questions are given. Analytical part consists of case study of communication of the CNB during given period. In conclusion of this thesis is a summary of analysed data and the authors' communicational recommendation.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV