Show simple item record

Possible application of e-Sports on Czech television
dc.contributor.advisorŠtoll, Martin
dc.creatorJuna, Petr
dc.date.accessioned2017-07-10T09:57:55Z
dc.date.available2017-07-10T09:57:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86051
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá otázkou případného zapojení elektronického sportu neboli e-Sportu do vysílání České televize. E-Sport je totiž velmi rychle rostoucí odvětví, které přitahuje zejména mladší část populace. Tento fenomén sledují miliony lidí po celém světě a odhaduje se, že jeho popularita bude dále stoupat. Ve Spojených státech amerických je již e-Sport zařazen mezi sportovní odvětví, která mohou svým hráčům pomoci k získání stipendia na vysoké škole, nebo snadnějšího vstupu do země. V Jižní Koreji, kde je e-Sport jedním z největších sociálních témat pak hráči mají status celebrit a letošní prezidentské volby ukázaly, jak důležitá součást kultury je progaming pro tuto zemi. I v České republice se již e-Sport vysílá, a to poměrně úspěšně na kanálu Prima COOL. Možnost zapojení jsem zvažovali na základě výzkumů, které si sama Česká televize každoročně nechává vypracovat. V otázkách průměrného týdenního zásahu a toho, jestli svým divákům nabízí pořady "odpovídající jejich vkusu a zájmům", vyšlo najevo, že oproti ostatním věkovým skupinám má Česká televize relativně nejnižší týdenní zásah i spokojenost s obsahem u diváků od 18 do 24 (respektive 35 let). Pokud by se veřejnoprávní médium k zapojení do vysílání rozhodlo, mohlo by tím zvýšit svou sledovanost mezi danou věkovou skupinou a zároveň tím...cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the question of the possible involvement of electronic sport or e-Sport in the broadcast of Czech Television. E-Sport is a rapidly growing sector that attracts especially the younger part of the population. This phenomenon is tracked by millions of people around the world, and its popularity is expected to rise further. In the United States, e- Sport is already included among the sporting industries that can help players to get a college scholarship or easier entry into the country. In South Korea, where e-Sport is one of the largest social themes, players are celebrities and this year's presidential election has shown how important part of culture is progaming for this country. Even in the Czech Republic, e- Sport is already being broadcast, quite successfully on the Prima COOL channel. I also considered the possibility of engaging based on research that Czech Television itself is making every year. Concerning the average weekly intervention and whether the audience is offered programs "appropriate to their tastes and interests", it became clear that Czech Television had relatively low weekly coverage and content satisfaction among spectators from 18 to 24 (or 35 years of age respectively ). If the public broadcasting media were to decide, it could increase their audience...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjecte-Sportcs_CZ
dc.subjectČeská televizecs_CZ
dc.subjectprogamingcs_CZ
dc.subjectStarCraftcs_CZ
dc.subjecttelevizní vysílánícs_CZ
dc.subjectvysílání e-Sportucs_CZ
dc.subjecte-Sporten_US
dc.subjectCzech Televisionen_US
dc.subjectprogamingen_US
dc.subjectStarCraften_US
dc.subjecttelevision broadcastingen_US
dc.subjecte-Sport broadcastingen_US
dc.titleMožné uplatnění e-Sports ve vysílání České televizecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-19
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId180477
dc.title.translatedPossible application of e-Sports on Czech televisionen_US
dc.contributor.refereeChladová, Marta
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá otázkou případného zapojení elektronického sportu neboli e-Sportu do vysílání České televize. E-Sport je totiž velmi rychle rostoucí odvětví, které přitahuje zejména mladší část populace. Tento fenomén sledují miliony lidí po celém světě a odhaduje se, že jeho popularita bude dále stoupat. Ve Spojených státech amerických je již e-Sport zařazen mezi sportovní odvětví, která mohou svým hráčům pomoci k získání stipendia na vysoké škole, nebo snadnějšího vstupu do země. V Jižní Koreji, kde je e-Sport jedním z největších sociálních témat pak hráči mají status celebrit a letošní prezidentské volby ukázaly, jak důležitá součást kultury je progaming pro tuto zemi. I v České republice se již e-Sport vysílá, a to poměrně úspěšně na kanálu Prima COOL. Možnost zapojení jsem zvažovali na základě výzkumů, které si sama Česká televize každoročně nechává vypracovat. V otázkách průměrného týdenního zásahu a toho, jestli svým divákům nabízí pořady "odpovídající jejich vkusu a zájmům", vyšlo najevo, že oproti ostatním věkovým skupinám má Česká televize relativně nejnižší týdenní zásah i spokojenost s obsahem u diváků od 18 do 24 (respektive 35 let). Pokud by se veřejnoprávní médium k zapojení do vysílání rozhodlo, mohlo by tím zvýšit svou sledovanost mezi danou věkovou skupinou a zároveň tím...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis deals with the question of the possible involvement of electronic sport or e-Sport in the broadcast of Czech Television. E-Sport is a rapidly growing sector that attracts especially the younger part of the population. This phenomenon is tracked by millions of people around the world, and its popularity is expected to rise further. In the United States, e- Sport is already included among the sporting industries that can help players to get a college scholarship or easier entry into the country. In South Korea, where e-Sport is one of the largest social themes, players are celebrities and this year's presidential election has shown how important part of culture is progaming for this country. Even in the Czech Republic, e- Sport is already being broadcast, quite successfully on the Prima COOL channel. I also considered the possibility of engaging based on research that Czech Television itself is making every year. Concerning the average weekly intervention and whether the audience is offered programs "appropriate to their tastes and interests", it became clear that Czech Television had relatively low weekly coverage and content satisfaction among spectators from 18 to 24 (or 35 years of age respectively ). If the public broadcasting media were to decide, it could increase their audience...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV