Show simple item record

The cultural events' sponsorship activation
dc.contributor.advisorOrban, Karol
dc.creatorFořtová, Johana
dc.date.accessioned2017-07-10T09:57:17Z
dc.date.available2017-07-10T09:57:17Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86047
dc.description.abstractBakalářská práce Aktivace sponzoringu kulturních událostí pojednává o tom, jak mohou firmy kreativně informovat veřejnost o sponzorství nějaké kulturní události. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy sponzoring, sponzoring událostí a sponzoring kultury v kontextech marketingové komunikace, event marketingu a art marketingu. Práce se následně věnuje především aktivaci sponzoringu a jejímu významu pro efektivní sponzoring. Jsou představeny klíčové složky pro úspěšnou aktivaci sponzoringu, a to sponzorská aktiva, zdroje, cílové skupiny, kanály a cíle. Na závěr teoretické části práce nabídne seznam aktuálních marketingových a mediálních trendů, které by firmy mohly k aktivaci sponzoringu použít, jako například názorové vůdce, virální marketing, guerillovou komunikaci a nejrůznější nová média. Praktická část sestává z případové studie české firmy Bageterie Boulevard a jejího sponzoringu dokumentárního festivalu Jeden Svět v letech 2012-2014, tato studie analyzuje především použité formy komunikace a komunikační kanály z hlediska artikulace sponzoringu a aktivačního a neaktivačního "umocňování" sponzoringu. Závěrem práce přináší zhodnocení této aktivace a doporučení jak pro Bageterii Boulevard, tak pro ostatní firmy, které by chtěly svůj sponzoring kulturních událostí aktivovat.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor's thesis The cultural events' sponsorship activation covers the possibilities that a sponsor has to communicate its sponsorship to the public. In the theoretical part, the concepts of sponsorship, event sponsorship and arts sponsorship are explained in the contexts of marketing communication, event marketing and art marketing. The thesis subsequently devotes itself primarily with sponsorship activation and its importance for an effective sponsorship. The key ingredients for successful sponsorship activation are presented, that is to say, sponsorship assets, resources, target groups, channels and objectives. At the end of the theoretical part, the thesis suggests a list of current marketing and media trends that could be used by firms to activate their sponsorship, such as opinion leaders, viral marketing, guerrilla communication and diverse new media. The practical part consists of a case study of a Czech company Bageterie Boulevard and its sponsorship of the documentary festival One World in the years 2012-2014. This study analyses mainly the forms of communication and communication channels from the point of view of sponsorship articulation and activational and non-activational leveraging. In conclusion, the thesis offers evaluation of the stated activation and recommendations both...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectaktivace sponzoringucs_CZ
dc.subjectumocňování sponzoringucs_CZ
dc.subjectartikulace sponzoringucs_CZ
dc.subjectkulturní sponzoringcs_CZ
dc.subjectsponzoring uměnícs_CZ
dc.subjectsponzoring událostícs_CZ
dc.subjectmarketingové trendycs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectbageterie boulevardcs_CZ
dc.subjectsponsorship activationen_US
dc.subjectsponsorship leveragingen_US
dc.subjectsponsorship articulationen_US
dc.subjectcultural sponsorshipen_US
dc.subjectarts sponsorshipen_US
dc.subjectevent sponsorshipen_US
dc.subjectmarketing trendsen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectbageterie boulevarden_US
dc.titleAktivace sponzoringu kulturních událostícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId179760
dc.title.translatedThe cultural events' sponsorship activationen_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce Aktivace sponzoringu kulturních událostí pojednává o tom, jak mohou firmy kreativně informovat veřejnost o sponzorství nějaké kulturní události. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy sponzoring, sponzoring událostí a sponzoring kultury v kontextech marketingové komunikace, event marketingu a art marketingu. Práce se následně věnuje především aktivaci sponzoringu a jejímu významu pro efektivní sponzoring. Jsou představeny klíčové složky pro úspěšnou aktivaci sponzoringu, a to sponzorská aktiva, zdroje, cílové skupiny, kanály a cíle. Na závěr teoretické části práce nabídne seznam aktuálních marketingových a mediálních trendů, které by firmy mohly k aktivaci sponzoringu použít, jako například názorové vůdce, virální marketing, guerillovou komunikaci a nejrůznější nová média. Praktická část sestává z případové studie české firmy Bageterie Boulevard a jejího sponzoringu dokumentárního festivalu Jeden Svět v letech 2012-2014, tato studie analyzuje především použité formy komunikace a komunikační kanály z hlediska artikulace sponzoringu a aktivačního a neaktivačního "umocňování" sponzoringu. Závěrem práce přináší zhodnocení této aktivace a doporučení jak pro Bageterii Boulevard, tak pro ostatní firmy, které by chtěly svůj sponzoring kulturních událostí aktivovat.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis The cultural events' sponsorship activation covers the possibilities that a sponsor has to communicate its sponsorship to the public. In the theoretical part, the concepts of sponsorship, event sponsorship and arts sponsorship are explained in the contexts of marketing communication, event marketing and art marketing. The thesis subsequently devotes itself primarily with sponsorship activation and its importance for an effective sponsorship. The key ingredients for successful sponsorship activation are presented, that is to say, sponsorship assets, resources, target groups, channels and objectives. At the end of the theoretical part, the thesis suggests a list of current marketing and media trends that could be used by firms to activate their sponsorship, such as opinion leaders, viral marketing, guerrilla communication and diverse new media. The practical part consists of a case study of a Czech company Bageterie Boulevard and its sponsorship of the documentary festival One World in the years 2012-2014. This study analyses mainly the forms of communication and communication channels from the point of view of sponsorship articulation and activational and non-activational leveraging. In conclusion, the thesis offers evaluation of the stated activation and recommendations both...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV