Show simple item record

Children of a Pre-school Age with the Risk of Dyslexia
dc.contributor.advisorStrnadová, Iva
dc.creatorMoravčíková, Kristýna
dc.date.accessioned2018-02-15T10:53:22Z
dc.date.available2018-02-15T10:53:22Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8583
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou rizika dyslexie u dětí předškolního věku. Zamýšlím se nad vhodnými formami práce s těmito dětmi tak, aby došlo v průběhu jednoho roku k co možná největšímu pokroku, podpoření ve vývoji těchto dětí, a to díky preventivním opatřením, včasné diagnostice a následné péči. V teoretické části se zaměřuji na vývojové zvláštnosti dítěte předškolního věku, které musí znát pedagog pracující s touto věkovou skupinou, aby mohl ve své výchovně vzdělávací práci respektovat individualitu dítěte a přizpůsobit své pedagogické působení vývojovým možnostem dítěte. Rovněž se zabývám definicí specifických vývojových poruch učení, jejich příčinám a projevům. V kapitole dítě s rizikem dyslexie v předškolním věku definuji pojem riziko dyslexie a zaobírám se predikcí těchto poruch. Dále věnuji prostor hlavním oblastem a úkolům diagnostiky v období předškolního věku, kde se zmiňuji o diagnostických metodách, které se z větší části využívají v MŠ. Jak moc důležitou roli hraje učitel v rámci vzdělávání dětí s rizikem dyslexie, jakými kvalitami by měl disponovat a jaké by měl vytvořit podmínky pro práci s těmito dětmi jsem uvedla v kapitole vzdělávání dětí s rizikem dyslexie v MŠ. Také se zamýšlím nad metodami a formami vhodnými pro práci na stimulačním programu, naznačuji možnosti stimulace...en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou rizika dyslexie u dětí předškolního věku. Zamýšlím se nad vhodnými formami práce s těmito dětmi tak, aby došlo v průběhu jednoho roku k co možná největšímu pokroku, podpoření ve vývoji těchto dětí, a to díky preventivním opatřením, včasné diagnostice a následné péči. V teoretické části se zaměřuji na vývojové zvláštnosti dítěte předškolního věku, které musí znát pedagog pracující s touto věkovou skupinou, aby mohl ve své výchovně vzdělávací práci respektovat individualitu dítěte a přizpůsobit své pedagogické působení vývojovým možnostem dítěte. Rovněž se zabývám definicí specifických vývojových poruch učení, jejich příčinám a projevům. V kapitole dítě s rizikem dyslexie v předškolním věku definuji pojem riziko dyslexie a zaobírám se predikcí těchto poruch. Dále věnuji prostor hlavním oblastem a úkolům diagnostiky v období předškolního věku, kde se zmiňuji o diagnostických metodách, které se z větší části využívají v MŠ. Jak moc důležitou roli hraje učitel v rámci vzdělávání dětí s rizikem dyslexie, jakými kvalitami by měl disponovat a jaké by měl vytvořit podmínky pro práci s těmito dětmi jsem uvedla v kapitole vzdělávání dětí s rizikem dyslexie v MŠ. Také se zamýšlím nad metodami a formami vhodnými pro práci na stimulačním programu, naznačuji možnosti stimulace...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDítě s rizikem dyslexie v předškolním věkucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-25
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId21701
dc.title.translatedChildren of a Pre-school Age with the Risk of Dyslexiaen_US
dc.contributor.refereeČerná, Marie
dc.identifier.aleph002028093
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro mateřské školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro mateřské školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá problematikou rizika dyslexie u dětí předškolního věku. Zamýšlím se nad vhodnými formami práce s těmito dětmi tak, aby došlo v průběhu jednoho roku k co možná největšímu pokroku, podpoření ve vývoji těchto dětí, a to díky preventivním opatřením, včasné diagnostice a následné péči. V teoretické části se zaměřuji na vývojové zvláštnosti dítěte předškolního věku, které musí znát pedagog pracující s touto věkovou skupinou, aby mohl ve své výchovně vzdělávací práci respektovat individualitu dítěte a přizpůsobit své pedagogické působení vývojovým možnostem dítěte. Rovněž se zabývám definicí specifických vývojových poruch učení, jejich příčinám a projevům. V kapitole dítě s rizikem dyslexie v předškolním věku definuji pojem riziko dyslexie a zaobírám se predikcí těchto poruch. Dále věnuji prostor hlavním oblastem a úkolům diagnostiky v období předškolního věku, kde se zmiňuji o diagnostických metodách, které se z větší části využívají v MŠ. Jak moc důležitou roli hraje učitel v rámci vzdělávání dětí s rizikem dyslexie, jakými kvalitami by měl disponovat a jaké by měl vytvořit podmínky pro práci s těmito dětmi jsem uvedla v kapitole vzdělávání dětí s rizikem dyslexie v MŠ. Také se zamýšlím nad metodami a formami vhodnými pro práci na stimulačním programu, naznačuji možnosti stimulace...cs_CZ
uk.abstract.enTato bakalářská práce se zabývá problematikou rizika dyslexie u dětí předškolního věku. Zamýšlím se nad vhodnými formami práce s těmito dětmi tak, aby došlo v průběhu jednoho roku k co možná největšímu pokroku, podpoření ve vývoji těchto dětí, a to díky preventivním opatřením, včasné diagnostice a následné péči. V teoretické části se zaměřuji na vývojové zvláštnosti dítěte předškolního věku, které musí znát pedagog pracující s touto věkovou skupinou, aby mohl ve své výchovně vzdělávací práci respektovat individualitu dítěte a přizpůsobit své pedagogické působení vývojovým možnostem dítěte. Rovněž se zabývám definicí specifických vývojových poruch učení, jejich příčinám a projevům. V kapitole dítě s rizikem dyslexie v předškolním věku definuji pojem riziko dyslexie a zaobírám se predikcí těchto poruch. Dále věnuji prostor hlavním oblastem a úkolům diagnostiky v období předškolního věku, kde se zmiňuji o diagnostických metodách, které se z větší části využívají v MŠ. Jak moc důležitou roli hraje učitel v rámci vzdělávání dětí s rizikem dyslexie, jakými kvalitami by měl disponovat a jaké by měl vytvořit podmínky pro práci s těmito dětmi jsem uvedla v kapitole vzdělávání dětí s rizikem dyslexie v MŠ. Také se zamýšlím nad metodami a formami vhodnými pro práci na stimulačním programu, naznačuji možnosti stimulace...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV