dc.contributor.advisor | Dvořáková, Hana | |
dc.creator | Račáková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2018-02-15T11:00:20Z | |
dc.date.available | 2018-02-15T11:00:20Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/8580 | |
dc.description.abstract | The objective of this bachelor thesis was to find out the content and scope of movement activities and games in spontaneous activities in the kindergarten's day regime in relation lo s o m e selected factors. Another objective was to learn what arc the conditions for movement activities in kindergartens and to which spontaneous activities and spontaneous movement activities children incline when playing spontaneously and which factors affect their choice. The following methods were applied: observation, experiment, m a n a g e d interview and entries in registration sheets. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce bylo zjistit obsah, rozsah pohybových činností a her ve spontánních aktivitách režimu dne mateřské školy ve vztahu k některým vybraným faktorům. Zjistit, jaké podmínky jsou v mateřských školách pro pohybové aktivity a k j a k ým spontánním aktivitám a spontánním pohybovým aktivitám děti inklinují ve spontánní hře a co ovlivňuje jejich výběr. Byly použity tylo metody: pozorování se záznamem, experiment a řízené interview s výběrem hračky Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Spontánní pohybové činnosti a hry v režimu dne mateřské školy | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-01-25 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 21639 | |
dc.title.translated | Spontaneous Movement Activities and Games in the Daily Regime of a Nursery School | en_US |
dc.contributor.referee | Pokorný, Ladislav | |
dc.identifier.aleph | 002036311 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro mateřské školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Nursery Schools | en_US |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro mateřské školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Nursery Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem bakalářské práce bylo zjistit obsah, rozsah pohybových činností a her ve spontánních aktivitách režimu dne mateřské školy ve vztahu k některým vybraným faktorům. Zjistit, jaké podmínky jsou v mateřských školách pro pohybové aktivity a k j a k ým spontánním aktivitám a spontánním pohybovým aktivitám děti inklinují ve spontánní hře a co ovlivňuje jejich výběr. Byly použity tylo metody: pozorování se záznamem, experiment a řízené interview s výběrem hračky Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The objective of this bachelor thesis was to find out the content and scope of movement activities and games in spontaneous activities in the kindergarten's day regime in relation lo s o m e selected factors. Another objective was to learn what arc the conditions for movement activities in kindergartens and to which spontaneous activities and spontaneous movement activities children incline when playing spontaneously and which factors affect their choice. The following methods were applied: observation, experiment, m a n a g e d interview and entries in registration sheets. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020363110106986 | |