Show simple item record

Multicultural Topics in Youth Club Using Treshold Principles
dc.contributor.advisorMoree, Dana
dc.creatorVladyková, Barbora
dc.date.accessioned2017-07-03T10:00:55Z
dc.date.available2017-07-03T10:00:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/85756
dc.description.abstractV kontextu moderního světa se objevují různé přístupy k vypořádání se se soužitím lidí z různých kultur. Jedním z těchto přístupů je multikulturní výchova. Multikulturní výchově ve školním prostředí se věnuje mnoho autorů, ovšem vzdělávání se odehrává i mimo školu, a tomu je v kontextu multikulturní výchovy věnována malá pozornost. Cílem této práce je proto předložit náhled do oblasti multikulturní výchovy v kontextu mimoškolního vzdělávání, konkrétně v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež. Výzkum byl proveden v Plzeňském a Karlovarském kraji. Hlavní metodou sběru dat byly polostrukturované rozhovory s vedoucími nízkoprahových zařízení, doplňkovou metodou pak byla analýza dokumentů.cs_CZ
dc.description.abstractThere are many aproaches to coexistence people from different culture, in the context of modern world. One of the aproaches is multicultural education. Significant attention has been given to multicultural education in school context, but only little attention has been given to multicultural education in context out of school environment. The aim of this work is presented view to field multicultural education in context out of school environment, specifically in youth club using the treshold principles. Main research method is semi-structure interviews with coordinators of youth club using the treshold priciples in Plzeňský and Karlovarský region, next method is document analysis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectmultikulturní výchovacs_CZ
dc.subjectnízkoprahová zařízení pro děti a mládežcs_CZ
dc.subjectkulturacs_CZ
dc.subjectidentitacs_CZ
dc.subjectmultikulturalismuscs_CZ
dc.subjectmulticulture educationen_US
dc.subjectyouth club using treshold principlesen_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjectidentityen_US
dc.subjectmulticulturalismen_US
dc.titlePráce s multikulturními tématy v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládežcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-12
dc.description.departmentDepartment of Civil Society Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra studií občanské společnostics_CZ
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId140607
dc.title.translatedMulticultural Topics in Youth Club Using Treshold Principlesen_US
dc.contributor.refereeMuhič Dizdarevič, Selma
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStudia občanského sektorucs_CZ
thesis.degree.disciplineCivil Sector Studiesen_US
thesis.degree.programHumanitiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia občanského sektorucs_CZ
uk.degree-discipline.enCivil Sector Studiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csV kontextu moderního světa se objevují různé přístupy k vypořádání se se soužitím lidí z různých kultur. Jedním z těchto přístupů je multikulturní výchova. Multikulturní výchově ve školním prostředí se věnuje mnoho autorů, ovšem vzdělávání se odehrává i mimo školu, a tomu je v kontextu multikulturní výchovy věnována malá pozornost. Cílem této práce je proto předložit náhled do oblasti multikulturní výchovy v kontextu mimoškolního vzdělávání, konkrétně v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež. Výzkum byl proveden v Plzeňském a Karlovarském kraji. Hlavní metodou sběru dat byly polostrukturované rozhovory s vedoucími nízkoprahových zařízení, doplňkovou metodou pak byla analýza dokumentů.cs_CZ
uk.abstract.enThere are many aproaches to coexistence people from different culture, in the context of modern world. One of the aproaches is multicultural education. Significant attention has been given to multicultural education in school context, but only little attention has been given to multicultural education in context out of school environment. The aim of this work is presented view to field multicultural education in context out of school environment, specifically in youth club using the treshold principles. Main research method is semi-structure interviews with coordinators of youth club using the treshold priciples in Plzeňský and Karlovarský region, next method is document analysis.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra studií občanské společnostics_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV