dc.contributor.advisor | Nedělka, Michal | |
dc.creator | Melcrová, Hana | |
dc.date.accessioned | 2017-07-03T09:56:03Z | |
dc.date.available | 2017-07-03T09:56:03Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/85632 | |
dc.description.abstract | Práce pojednává o problematice přípravy na nahrávání a samotného aktu nahrávání. Je určena začínajícím hudebníkům. Je rozdělena na dvě základní části, které se dělí na další menší oddíly. První část je zaměřena na přípravu na nahrávání a projednává výběr materiálu, řešení různých bodů jako je text, hudba, příprava nástrojů a další úkony. Dále se zaměřuje na výběr studia, hodnotí, za jakých okolností je vhodné si k nahrávání přizvat producenta a producentskou práci v České republice také mapuje. Část je také věnována distribuci, propagaci a finanční stránce nahrávání. V neposlední řadě se snaží nastínit, jak celý projekt naplánovat. Opírá se především o prameny vycházející z konzultací, jelikož tato problematika není v literatuře dostatečně obsažena. Druhá část se zabývá nahráváním. Přibližuje proces nahrávání kapely, a zároveň ukazuje zvláštnosti studiové interpretace. Kapitoly obsahují příklady zajímavých nahrávacích technik a srovnání nahrávání v České republice a v zahraničí. Nahrávání zde prochází všemi fázemi - zvučením, nahráváním, finalizací. V závěru práce zhodnocuje obsažené informace a s nimi spojené zdroje, ukazuje problémy při řešení problematiky, jako například malé množství zdrojů, a vyvozuje základní teze, které ze zpracování vyšly. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The work deals with the preparation of recording and recording itself. It is intended for beginning musicians. It is divided into two basic parts, which are divided into other smaller compartments. The first part focuses on preparation for recording and discusses the selection of materials, solving various points such as lyrics, music, instrument preparation and other tasks. It also focuses on the selection of the recording studio and in which cases is suitable to use a work of producer. It also describes work of producers in Czech Republic. Part of it is also dedicated to the distribution, promotion, and financial aspects of the recording. Last but not least, it is trying to explain how to plan the whole project. It relies primarily on sources arising from consultations, as this issue is not sufficiently covered in the literature. The second part deals with recording. It is focused on the recording process of the band and at the same time shows the peculiarities of the interpretation at studio. The chapters contains examples of interesting recording techniques and comparisons of recording in the Czech Republic and abroad. Recording goes through all phases - sound check, recording, mix and mastering. At the end, it evaluates the information and related resources, demonstrates problems with solving... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Nahrávání | cs_CZ |
dc.subject | nahrávací studio | cs_CZ |
dc.subject | začínající kapela | cs_CZ |
dc.subject | Recording | en_US |
dc.subject | studio | en_US |
dc.subject | musician | en_US |
dc.title | Studiové nahrávání z komplexního a pedagogického pohledu interpreta. Ve studiu Sono Records | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-05-31 | |
dc.description.department | Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 162826 | |
dc.title.translated | Recording at studio from comprehensive and educational perspective of interpreteur (at Sono Records) | en_US |
dc.contributor.referee | Valášek, Marek | |
dc.identifier.aleph | 002142797 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Český jazyk se zaměřením na vzdělávání - Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Czech Language Oriented at Education - Music Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Český jazyk se zaměřením na vzdělávání - Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Czech Language Oriented at Education - Music Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce pojednává o problematice přípravy na nahrávání a samotného aktu nahrávání. Je určena začínajícím hudebníkům. Je rozdělena na dvě základní části, které se dělí na další menší oddíly. První část je zaměřena na přípravu na nahrávání a projednává výběr materiálu, řešení různých bodů jako je text, hudba, příprava nástrojů a další úkony. Dále se zaměřuje na výběr studia, hodnotí, za jakých okolností je vhodné si k nahrávání přizvat producenta a producentskou práci v České republice také mapuje. Část je také věnována distribuci, propagaci a finanční stránce nahrávání. V neposlední řadě se snaží nastínit, jak celý projekt naplánovat. Opírá se především o prameny vycházející z konzultací, jelikož tato problematika není v literatuře dostatečně obsažena. Druhá část se zabývá nahráváním. Přibližuje proces nahrávání kapely, a zároveň ukazuje zvláštnosti studiové interpretace. Kapitoly obsahují příklady zajímavých nahrávacích technik a srovnání nahrávání v České republice a v zahraničí. Nahrávání zde prochází všemi fázemi - zvučením, nahráváním, finalizací. V závěru práce zhodnocuje obsažené informace a s nimi spojené zdroje, ukazuje problémy při řešení problematiky, jako například malé množství zdrojů, a vyvozuje základní teze, které ze zpracování vyšly. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The work deals with the preparation of recording and recording itself. It is intended for beginning musicians. It is divided into two basic parts, which are divided into other smaller compartments. The first part focuses on preparation for recording and discusses the selection of materials, solving various points such as lyrics, music, instrument preparation and other tasks. It also focuses on the selection of the recording studio and in which cases is suitable to use a work of producer. It also describes work of producers in Czech Republic. Part of it is also dedicated to the distribution, promotion, and financial aspects of the recording. Last but not least, it is trying to explain how to plan the whole project. It relies primarily on sources arising from consultations, as this issue is not sufficiently covered in the literature. The second part deals with recording. It is focused on the recording process of the band and at the same time shows the peculiarities of the interpretation at studio. The chapters contains examples of interesting recording techniques and comparisons of recording in the Czech Republic and abroad. Recording goes through all phases - sound check, recording, mix and mastering. At the end, it evaluates the information and related resources, demonstrates problems with solving... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021427970106986 | |