Zobrazit minimální záznam

Recording at studio from comprehensive and educational perspective of interpreteur (at Sono Records)
dc.contributor.advisorNedělka, Michal
dc.creatorMelcrová, Hana
dc.date.accessioned2017-07-03T09:56:03Z
dc.date.available2017-07-03T09:56:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/85632
dc.description.abstractPráce pojednává o problematice přípravy na nahrávání a samotného aktu nahrávání. Je určena začínajícím hudebníkům. Je rozdělena na dvě základní části, které se dělí na další menší oddíly. První část je zaměřena na přípravu na nahrávání a projednává výběr materiálu, řešení různých bodů jako je text, hudba, příprava nástrojů a další úkony. Dále se zaměřuje na výběr studia, hodnotí, za jakých okolností je vhodné si k nahrávání přizvat producenta a producentskou práci v České republice také mapuje. Část je také věnována distribuci, propagaci a finanční stránce nahrávání. V neposlední řadě se snaží nastínit, jak celý projekt naplánovat. Opírá se především o prameny vycházející z konzultací, jelikož tato problematika není v literatuře dostatečně obsažena. Druhá část se zabývá nahráváním. Přibližuje proces nahrávání kapely, a zároveň ukazuje zvláštnosti studiové interpretace. Kapitoly obsahují příklady zajímavých nahrávacích technik a srovnání nahrávání v České republice a v zahraničí. Nahrávání zde prochází všemi fázemi - zvučením, nahráváním, finalizací. V závěru práce zhodnocuje obsažené informace a s nimi spojené zdroje, ukazuje problémy při řešení problematiky, jako například malé množství zdrojů, a vyvozuje základní teze, které ze zpracování vyšly.cs_CZ
dc.description.abstractThe work deals with the preparation of recording and recording itself. It is intended for beginning musicians. It is divided into two basic parts, which are divided into other smaller compartments. The first part focuses on preparation for recording and discusses the selection of materials, solving various points such as lyrics, music, instrument preparation and other tasks. It also focuses on the selection of the recording studio and in which cases is suitable to use a work of producer. It also describes work of producers in Czech Republic. Part of it is also dedicated to the distribution, promotion, and financial aspects of the recording. Last but not least, it is trying to explain how to plan the whole project. It relies primarily on sources arising from consultations, as this issue is not sufficiently covered in the literature. The second part deals with recording. It is focused on the recording process of the band and at the same time shows the peculiarities of the interpretation at studio. The chapters contains examples of interesting recording techniques and comparisons of recording in the Czech Republic and abroad. Recording goes through all phases - sound check, recording, mix and mastering. At the end, it evaluates the information and related resources, demonstrates problems with solving...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectNahrávánícs_CZ
dc.subjectnahrávací studiocs_CZ
dc.subjectzačínající kapelacs_CZ
dc.subjectRecordingen_US
dc.subjectstudioen_US
dc.subjectmusicianen_US
dc.titleStudiové nahrávání z komplexního a pedagogického pohledu interpreta. Ve studiu Sono Recordscs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-31
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId162826
dc.title.translatedRecording at studio from comprehensive and educational perspective of interpreteur (at Sono Records)en_US
dc.contributor.refereeValášek, Marek
dc.identifier.aleph002142797
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineČeský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Hudební výchova se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineCzech Language Oriented at Education - Music Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csČeský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Hudební výchova se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enCzech Language Oriented at Education - Music Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce pojednává o problematice přípravy na nahrávání a samotného aktu nahrávání. Je určena začínajícím hudebníkům. Je rozdělena na dvě základní části, které se dělí na další menší oddíly. První část je zaměřena na přípravu na nahrávání a projednává výběr materiálu, řešení různých bodů jako je text, hudba, příprava nástrojů a další úkony. Dále se zaměřuje na výběr studia, hodnotí, za jakých okolností je vhodné si k nahrávání přizvat producenta a producentskou práci v České republice také mapuje. Část je také věnována distribuci, propagaci a finanční stránce nahrávání. V neposlední řadě se snaží nastínit, jak celý projekt naplánovat. Opírá se především o prameny vycházející z konzultací, jelikož tato problematika není v literatuře dostatečně obsažena. Druhá část se zabývá nahráváním. Přibližuje proces nahrávání kapely, a zároveň ukazuje zvláštnosti studiové interpretace. Kapitoly obsahují příklady zajímavých nahrávacích technik a srovnání nahrávání v České republice a v zahraničí. Nahrávání zde prochází všemi fázemi - zvučením, nahráváním, finalizací. V závěru práce zhodnocuje obsažené informace a s nimi spojené zdroje, ukazuje problémy při řešení problematiky, jako například malé množství zdrojů, a vyvozuje základní teze, které ze zpracování vyšly.cs_CZ
uk.abstract.enThe work deals with the preparation of recording and recording itself. It is intended for beginning musicians. It is divided into two basic parts, which are divided into other smaller compartments. The first part focuses on preparation for recording and discusses the selection of materials, solving various points such as lyrics, music, instrument preparation and other tasks. It also focuses on the selection of the recording studio and in which cases is suitable to use a work of producer. It also describes work of producers in Czech Republic. Part of it is also dedicated to the distribution, promotion, and financial aspects of the recording. Last but not least, it is trying to explain how to plan the whole project. It relies primarily on sources arising from consultations, as this issue is not sufficiently covered in the literature. The second part deals with recording. It is focused on the recording process of the band and at the same time shows the peculiarities of the interpretation at studio. The chapters contains examples of interesting recording techniques and comparisons of recording in the Czech Republic and abroad. Recording goes through all phases - sound check, recording, mix and mastering. At the end, it evaluates the information and related resources, demonstrates problems with solving...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990021427970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV