Show simple item record

Transport accessibility based on the offer of public transport in the Ledeč and Zruč regions
dc.contributor.advisorJaroš, Václav
dc.creatorŠulc, Petr
dc.date.accessioned2017-06-28T09:55:50Z
dc.date.available2017-06-28T09:55:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/85615
dc.description.abstractV této bakalářské práci je analyzována dopravní dostupnost (akcesibilita) veřejnou hromadnou dopravou v území vnitřní periferie Česka v oblasti Ledečska a Zručska. Regiony se nachází na pomezí Kraje Vysočina a Středočeského kraje. Hlavním cílem je důkladné zmapování dopravních vazeb v uvedené oblasti, vysvětlení role krajské administrativní hranice a jejího hraničního efektu. V první části práce byla provedena dopravně-geografická regionalizace zájmového území na základě frekvenční dostupnosti veřejnou hromadnou dopravou. Na ni navazuje porovnání nabídky se stranou poptávky veřejné hromadné dopravy. Dále práce obsahuje zhodnocení vlivu krajské hranice a její propustnosti. Závěrečná část se zabývá zhodnocením dopravní dostupnosti obcí veřejnou hromadnou dopravou. Klíčová slova: dopravní dostupnost, akcesibilita, Ledečsko, Zručsko, veřejná hromadná doprava, vnitřní periferiecs_CZ
dc.description.abstractIn this bachelor thesis, the public transport accessibility in the inner peripheries of Česko in the Ledeč and Zruč regions is analyzed. The regions are located on the boundary of the Vysočina Region and the Central Bohemian Region. The main aim is to thoroughly map the transport linkage in the given are and to explain the role of the regional administrative border and it is border effect. In the first part of the work, a traffic geographical regionalization of the area of interest has been performed based on the frequency accessibility of public transport. The reginalization is subsequently followed by a comparison of supply and demand in the field of public transport. An evaluation of the regional border influence and i tis permeability has also been included in the work. The final part evaluates the public transport accessibility of municipalities. Keywords: transport accessibility, Ledeč region, Zruč region, public transport, inner peripheriesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.titleDopravní dostupnost na základě nabídky veřejné hromadné dopravy v oblasti Ledečska a Zručskacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-07
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Develop.en_US
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId174149
dc.title.translatedTransport accessibility based on the offer of public transport in the Ledeč and Zruč regionsen_US
dc.contributor.refereeKvětoň, Viktor
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeografie a kartografiecs_CZ
thesis.degree.disciplineGeography and Cartographyen_US
thesis.degree.programGeographyen_US
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop.en_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csGeografie a kartografiecs_CZ
uk.degree-discipline.enGeography and Cartographyen_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV této bakalářské práci je analyzována dopravní dostupnost (akcesibilita) veřejnou hromadnou dopravou v území vnitřní periferie Česka v oblasti Ledečska a Zručska. Regiony se nachází na pomezí Kraje Vysočina a Středočeského kraje. Hlavním cílem je důkladné zmapování dopravních vazeb v uvedené oblasti, vysvětlení role krajské administrativní hranice a jejího hraničního efektu. V první části práce byla provedena dopravně-geografická regionalizace zájmového území na základě frekvenční dostupnosti veřejnou hromadnou dopravou. Na ni navazuje porovnání nabídky se stranou poptávky veřejné hromadné dopravy. Dále práce obsahuje zhodnocení vlivu krajské hranice a její propustnosti. Závěrečná část se zabývá zhodnocením dopravní dostupnosti obcí veřejnou hromadnou dopravou. Klíčová slova: dopravní dostupnost, akcesibilita, Ledečsko, Zručsko, veřejná hromadná doprava, vnitřní periferiecs_CZ
uk.abstract.enIn this bachelor thesis, the public transport accessibility in the inner peripheries of Česko in the Ledeč and Zruč regions is analyzed. The regions are located on the boundary of the Vysočina Region and the Central Bohemian Region. The main aim is to thoroughly map the transport linkage in the given are and to explain the role of the regional administrative border and it is border effect. In the first part of the work, a traffic geographical regionalization of the area of interest has been performed based on the frequency accessibility of public transport. The reginalization is subsequently followed by a comparison of supply and demand in the field of public transport. An evaluation of the regional border influence and i tis permeability has also been included in the work. The final part evaluates the public transport accessibility of municipalities. Keywords: transport accessibility, Ledeč region, Zruč region, public transport, inner peripheriesen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV