Zobrazit minimální záznam

Different accepting of informations and their processing by divergent social group in education
dc.contributor.advisorViktorová, Ida
dc.creatorLouč, Milan
dc.date.accessioned2017-09-25T09:46:16Z
dc.date.available2017-09-25T09:46:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/85456
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectsocial group. lectoren_US
dc.subjectmechanicen_US
dc.subjectpractical parten_US
dc.subjectadult educationen_US
dc.subjectsociální skupinacs_CZ
dc.subjectlektorcs_CZ
dc.subjectmechanikcs_CZ
dc.subjectpraktická částcs_CZ
dc.subjectvzdělávání dospělýchcs_CZ
dc.titleRozdílné přijímání informací a jejich zpracování odlišnými sociálními skupinami ve vzdělávánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-02
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId173908
dc.title.translatedDifferent accepting of informations and their processing by divergent social group in educationen_US
dc.contributor.refereeNovák, Michal
dc.identifier.aleph002142216
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training in Vocational Education and Trainingen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training in Vocational Education and Trainingen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990021422160106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV