Zobrazit minimální záznam

Interaction of teachers and parents in the context of school success and unsuccess
dc.contributor.advisorSmetáčková, Irena
dc.creatorKuberová, Kristýna
dc.date.accessioned2017-09-25T09:46:02Z
dc.date.available2017-09-25T09:46:02Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/85455
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectCooperation between families and schoolsen_US
dc.subjectcommunication between teachers and parentsen_US
dc.subjectschool successfulen_US
dc.subjectschool unsuccessfulen_US
dc.subjectfamilyen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectSpolupráce mezi rodinou a školoucs_CZ
dc.subjectkomunikace mezi vyučujícími a rodičics_CZ
dc.subjectškolní úspěšnostcs_CZ
dc.subjectškolní neúspěšnostcs_CZ
dc.subjectrodinacs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.titleInterakce vyučujících a rodičů v kontextu školní úspěšnosti a neúspěšnosti žákůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-02
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId174695
dc.title.translatedInteraction of teachers and parents in the context of school success and unsuccessen_US
dc.contributor.refereeViktorová, Ida
dc.identifier.aleph002142215
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychology and Special Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplinePsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychology and Special Pedagogyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990021422150106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV