Vizuální vnímání femininity a maskulinity u dětí předškolního věku
Visual perception of femininity and masculinity in preschool children
dc.contributor.advisor | Smetáčková, Irena | |
dc.creator | Hanzlíková, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2017-09-25T09:44:11Z | |
dc.date.available | 2017-09-25T09:44:11Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/85411 | |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | femininity | en_US |
dc.subject | masculinity | en_US |
dc.subject | rigidity | en_US |
dc.subject | flexibility | en_US |
dc.subject | gender development | en_US |
dc.subject | gender schemas | en_US |
dc.subject | preschool children | en_US |
dc.subject | femininita | cs_CZ |
dc.subject | maskulinita | cs_CZ |
dc.subject | rigidita | cs_CZ |
dc.subject | flexibilita | cs_CZ |
dc.subject | genderový vývoj | cs_CZ |
dc.subject | genderová schémata | cs_CZ |
dc.subject | předškolní věk | cs_CZ |
dc.title | Vizuální vnímání femininity a maskulinity u dětí předškolního věku | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-06-02 | |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 174723 | |
dc.title.translated | Visual perception of femininity and masculinity in preschool children | en_US |
dc.contributor.referee | Mayerová, Kateřina | |
dc.identifier.aleph | 002142171 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychology and Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Psychologie a speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Psychologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Psychology | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Psychologie a speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Psychology and Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Psychology | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021421710106986 |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Kvalifikační práce [17059]
Theses